کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

GPT-4o mini جدیدترین مدل هوش مصنوعی OpenAI

دیروز، OpenAI جدیدترین مدل کوچک و مقرون به صرفه خود به نام GPT-4o mini را معرفی کرد. این مدل در چندین معیار هوش مصنوعی در زمینه هوش متنی و استدلال چند وجهی، از هر دو مدل جنین ۱.۵ فلش و کلود ۳ هایکو پیشی گرفته است.

 

GPT-4o mini جدیدترین مدل هوش مصنوعی OpenAI

 

همانطور که انتظار می رفت، مایکروسافت اعلام کرد که مدل GPT-4o mini اکنون در سرویس Azure OpenAI در دسترس است. شما می توانید این مدل را به صورت رایگان در محیط Playground سرویس Azure OpenAI Studio امتحان کنید. مایکروسافت همزمان با ارائه مدل GPT-4o mini، بروزرسانی های دیگری را نیز برای سرویس Azure OpenAI ارائه کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

ایمنی هوش مصنوعی برای GPT-4o mini:

تمام ویژگی های موجود Azure AI Content Safety، از جمله محافظت از درخواست ها و تشخیص محتوای نامناسب، به طور پیش فرض برای مدل GPT-4o mini در سرویس Azure OpenAI فعال خواهند بود. مایکروسافت همچنین با ویژگی فیلتر ناهمزمان جدید، عملکرد Azure AI Content Safety را بهبود بخشیده است. علاوه بر این، تعهد حق نشر مشتری مایکروسافت برای مدل GPT-4o mini اعمال خواهد شد. این بدان معنی است که مایکروسافت از مشتریانی که از مدل GPT-4o mini در سرویس Azure OpenAI استفاده می کنند، در برابر هرگونه ادعای مالکیت معنوی شخص ثالث برای محتوای خروجی، دفاع خواهد کرد.

 

محل ذخیره سازی اطلاعات:

سرویس Azure OpenAI اکنون برای همه ۲۷ منطقه، امکان ذخیره سازی اطلاعات در همان منطقه را ارائه می دهد. این قابلیت به مشتریان این امکان را می دهد تا کنترل کنند که داده های مرتبط با هوش مصنوعی آنها کجا ذخیره و پردازش می شود. خدماتی مانند پرداخت به ازای مصرف منطقه ای و واحدهای توان عملیاتی تامین شده (PTU) کنترل بیشتری را بر پردازش و ذخیره سازی داده به مشتریان می دهد.

 

پرداخت به ازای مصرف جهانی:

مدل جدید GPT-4o mini در سرویس Azure OpenAI اکنون از طریق استقرار پرداخت به ازای مصرف با قیمت ۱۵ سنت به ازای هر میلیون توکن ورودی، ۶۰ سنت به ازای هر میلیون توکن خروجی و توان عملیاتی ۱۵ میلیون توکن در دقیقه (TPM) در دسترس است. گزینه استقرار جهانی پرداخت به ازای مصرف به مشتریان این امکان را می دهد که فقط برای منابعی که مصرف می کنند، هزینه پرداخت کنند. علاوه بر این، مشتریان اکنون می توانند مدل های موجود را به آخرین مدل ها در همان منطقه استقرارهای موجود خود ارتقا دهند. سرویس Azure OpenAI مدل GPT-4o mini را با ۹۹.۹۹ درصد در دسترس بودن ارائه می دهد.

 

استقرار کارآمد:

مدل GPT-4o mini در این ماه به سرویس Azure Batch Service اضافه خواهد شد. با استفاده از سرویس Batch Service، مشتریان می توانند با استفاده از ظرفیت خارج از ساعات اوج با تخفیف ۵۰ درصدی، کارهای با توان عملیاتی بالا را با زمان چرخش ۲۴ ساعته مستقر کنند. مایکروسافت همچنین در این ماه قابلیت تنظیم دقیق (fine-tuning) را برای GPT-4o mini ارائه می کند که به مشتریان امکان می دهد مدل را برای موارد خاص خود سفارشی کنند. در همین راستا، سرویس Azure AI مایکروسافت برای کاهش هزینه های میزبانی تا ۴۳ درصد، به صورت توکن محور برای آموزش (مدل) تغییر کرده است.

با بیش از ۵۳۰۰۰ مشتری که در حال حاضر از Azure AI استفاده می کنند و بیش از نیمی از شرکت های Fortune 500 که برنامه های کاربردی خود را روی سرویس Azure OpenAI Service ایجاد می کنند، انتشار مدل GPT-4o mini و این پیشرفت های بعدی، موقعیت رهبری مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی را بیش از پیش تثبیت می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50548 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/30 تعداد مشاهده: 328
سافت گذر