کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی‌ های جدید Outlook در راه است

"برنامه راهنمای مایکروسافت 365". این هفته کمی متفاوت عمل می‌کند. وب‌ سایت برنامه راهنما، این هفته پر از ویژگی‌ ها و بروزرسانی‌ های جدید برای برنامه‌ های مختلف Outlook مایکروسافت بود و چیز دیگری که برای ما جالب باشد، وجود نداشت. بنابراین، این ستون کاملاً در مورد Outlook خواهد بود.

 

بروزرسانی‌ های جدید Outlook در راه است

 

با اولین قابلیت شروع می‌کنیم که در حال حاضر بخشی از برنامه کلاسیک Outlook برای ویندوز است و بالاخره در اواخر تیرماه به برنامه جدید Outlook و نسخه تحت وب اضافه می‌شود:

با این بروزرسانی، کاربران می‌توانند برنامه‌ ها را به جلسات خود اضافه کنند، مشابه کاری که در Outlook کلاسیک برای ویندوز انجام می‌دهند.

یکی دیگر از قابلیت‌ هایی که در ماه سپتامبر به برنامه جدید Outlook و نسخه تحت وب اضافه می‌شود، مربوط به عملکردهای تقویم آن است:

هنگامی که روی جدول تقویم تمرکز کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از کلید های جهت‌ نما بالا/ پایین/ چپ/ راست در نمای روز، هفته و هفته کاری در میان تایم‌ اسلات‌ های تقویم حرکت کنید.

در اواسط مرداد، برنامه جدید Outlook برای ویندوز و نسخه تحت وب، برخی قابلیت‌ های مرتبط با خلاصه جلسات را دریافت خواهند کرد:

کوتاه مدتی پس از پایان جلسه، شرکت‌ کنندگان در جلسه مجموعه‌ای از تمام موارد جلسه را به طور خودکار در تقویم برای Outlook جدید در ویندوز و وب دریافت می‌کنند. این مجموعه شامل یک نقطه ورود سریع به صفحه خلاصه جلسه، متن جلسه، ضبط جلسه و هر فایلی که به اشتراک گذاشته شده است، می‌باشد. برای کاربرانی که به خلاصه جلسه هوشمند دسترسی دارند، علاوه بر نقطه ورود به خلاصه هوشمند در Microsoft Teams، کاربران همچنین مستقیماً در Microsoft Outlook نکات برجسته‌ای مانند تعداد سخنرانان، تعداد دفعات ذکر نام و کارهای پیشنهادی را مشاهده خواهند کرد.

برخی تغییرات در گزینه‌ های مرتب‌ سازی و فیلتر در ماه آگوست به برنامه جدید Outlook برای ویندوز و نسخه تحت وب اضافه خواهد شد:

مرتب‌ سازی و فیلتر اکنون دکمه‌ های جداگانه‌ای در لیست پیام‌ها خواهند بود. این کار باعث می‌شود تا تغییر مقادیر «مرتب‌ سازی بر اساس» و «فیلتر بر اساس» به صورت جداگانه آسان‌ تر شود.

کاربران اندروید و iOS برنامه Outlook می‌توانند از ماه آگوست با چت‌ بات هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت گفتگو کنند. همچنین قرار است در ماه نوامبر، قابلیت پیشروی خودکار ایمیل به برنامه اندروید Outlook اضافه شود.

در نهایت، کاربران برنامه کلاسیک Outlook برای ویندوز در آینده‌ای نزدیک برخی ویژگی‌ های جدید Copilot را دریافت خواهند کرد:

در برنامه کلاسیک Outlook برای ویندوز، هنگام نوشتن ایمیل، کاربران می‌توانند بخش‌ هایی از متن ایمیل را انتخاب کرده و از Copilot برای بازنویسی آن استفاده کنند. کاربران می‌توانند دستورالعمل‌ های دقیقی در مورد نحوه بازنویسی ارائه دهند و همچنین قادر به تغییر لحن و طول متن باشند.

این قابلیت در ابتدا به‌ عنوان یک نسخه پیش‌ نمایش در ماه اکتبر منتشر می‌شود و سپس در ماه نوامبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این خلاصه برنامه راهنمای مایکروسافت 365 برای این هفته بود که به‌ صورت ویژه به Outlook اختصاص داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50569 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/01 تعداد مشاهده: 44
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر