کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت مایکروسافت اج با قابلیت برند سازی سازمانی

مایکروسافت یک بروزرسانی کوچک برای مرورگر خود در نسخه‌ های پایدار و بسیار پایدار منتشر کرده است. نسخه‌ های ۱۲۷.۰.۲۶۵۱.۸۶ و ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۱۳۲ اکنون با یک ویژگی جدید برای مشتریان تجاری و سه وصله‌ی مهم امنیتی از کروم در دسترس هستند.

 

آپدیت مایکروسافت اج با قابلیت برند سازی سازمانی

 

اینها تغییرات رسمی هستند:

مدیریت برند سازمانی با استفاده از سرویس مدیریت مایکروسافت اج. مدیران می‌توانند دارایی‌ های برند سازمان خود را از طریق سرویس مدیریت مایکروسافت اج روی اج برای کسب‌ و کار سفارشی کنند. این برندینگ می‌تواند به کاربرانی که با یک شناسه مایکروسافت Entra وارد شده‌اند کمک کند تا بین چندین پروفایل و پنجره‌ی مرورگر از طریق نشانه‌ های بصری روی پروفایل، منوی بازشده پروفایل و آیکون نوار وظیفه اج برای کسب‌ و کار راحت‌ تر تشخیص دهند.

این ویژگی سرویس مدیریت مایکروسافت اج به مدیران یک تجربه بهبود یافته برای پیکربندی، پیش‌ نمایش و سفارشی کردن نحوه نمایش دارایی‌ های برند سازمان در اج برای کسب‌ و کار می‌دهد:

  1. نام سازمان
  2. رنگ تاکیدی
  3. لوگوی سازمان
  4. پوشش آیکون نوار وظیفه اج برای کسب‌ و کار

 

در مورد بروزرسانی‌ های امنیتی، نسخه ۱۲۷.۰.۲۶۵۱.۸۶ موارد زیر را برطرف کرده است:

  1. CVE-2024-6990 استفاده نشده در دان (سطح بحرانی): استفاده نشده در دان در گوگل کروم روی اندروید قبل از ۱۲۷.۰.۶۵۳۳.۸۸ به یک مهاجم از راه دور اجازه می‌داد تا از طریق یک صفحه HTML ساختگی به حافظه دسترسی غیرمجاز داشته باشد.
  2. CVE-2024-7255 خواندن خارج از محدوده در وب ترانسپورت (سطح بالا): خواندن خارج از محدوده در وب ترانسپورت در گوگل کروم قبل از ۱۲۷.۰.۶۵۳۳.۸۸ به یک مهاجم از راه دور اجازه می‌داد تا از طریق یک صفحه HTML ساختگی به حافظه دسترسی غیرمجاز داشته باشد.
  3. CVE-2024-7256 اعتبارسنجی ناکافی داده در دان (سطح بالا): اعتبارسنجی ناکافی داده در دان در گوگل کروم روی اندروید قبل از ۱۲۷.۰.۶۵۳۳.۸۸ به یک مهاجم از راه دور اجازه می‌داد تا از طریق یک صفحه HTML ساختگی کد دلخواه را اجرا کند.

همان بروزرسانی‌ های امنیتی همچنین در کانال پایدار گسترش‌ یافته مایکروسافت اج (نسخه ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۱۳۲) در دسترس هستند که هر هشت هفته یک بار به‌ جای چهار هفته بروزرسانی می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50659 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 70
سافت گذر