کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی‌ های جدید THQ Nordic در راهند

همانطور که قول داده شده بود، نمایشگاه دیجیتال THQ Nordic برای سال 2024 امروز چند بازی جدید معرفی کرد، بعضی‌ ها رو فقط بهمون نشون داد و تریلر گیم‌ پلی بازی‌ های قبلی رو هم پخش کرد. اینها بازی‌هایی هستن که معرفی شدن.

 

بازی‌ های جدید THQ Nordic در راهند

 

تایتان کوئست 2

دنباله بازی محبوب اکشن نقش‌ آفرینی با موضوع اساطیر رومی و یونانی تو این تریلر جدید با گیم پلی خیلی خوب به نظر می‌رسه. هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست، اما قراره برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر بشه.

 

بازی جدید دارک‌ سایدرز

اسم بازی مشخص نشده، اما این تریلر کوتاه نشون میده که قراره یه بازی جدید تو سری دارک‌ سایدرز داشته باشیم.

 

رک‌ فست 2

سازنده بازی، باگ‌ بیر اینتراکتیو، داره روی دنباله بازی مسابقه‌ای آرکید خودش با فیزیک و موتور تخریب بازسازی شده برای ماشین‌ ها و چیزای دیگه کار می‌کنه. هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست، اما قراره برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 منتشر بشه.

 

بازسازی گوتیک 1

ما گیم‌ پلی جدید این بازسازی خیلی منتظره از بازی نقش‌ آفرینی فانتزی کلاسیک رو دیدیم. قراره برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر بشه، اما هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست.

 

زندگی جاودانه گلدمن

این یه بازی پلتفرمر دوبعدی تازه معرفی شده با سبک هنری دست‌ کشیده خیلی خوب به نظر می‌رسه. هنوز تاریخ انتشار مشخص نیست، اما قراره برای سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر بشه.

 

دیزنی اپیک میکی: بازسازی شده

نسخه بازسازی شده این بازی کلاسیک دیزنی‌ محور بر اساس این تریلر گیم‌ پلی عالی به نظر می‌رسه. قراره 24 سپتامبر برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و سوییچ منتشر بشه.

 

فضای برای فروش

این بازی ایندی که درباره یه کاوشگر فضایی هست که داره تو کهکشان سفر می‌کنه، الان در دسترسه و می‌تونید از طریق استیم نسخه اولیه اون رو بازی کنید.

 

دی ال سی لینتوکوتو رزرو برای بازی راه شکارچی

آخرین بازی، یا بهتره بگیم دی ال سی برای بازی محبوب شبیه‌ سازی شکار، الان برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترسه.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50661 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 69
سافت گذر