کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت StartAllBack با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲

منوی استارت در ویندوز ۱۱ چیزی است که کاربران به رغم تلاش‌ های مایکروسافت برای بهبود آن، همچنان از آن ناراضی هستند. بنابراین کاربران برای شخصی‌ سازی و تنظیم منوی استارت طبق سلیقه خود به برنامه‌ های شخص ثالث روی می‌آورند.

 

آپدیت StartAllBack با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲

 

در اواخر مارس، زمانی که مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲ را برای تست در کانال‌ های اینسایدر آغاز کرد، کاربران StartAllBack  متوجه شدند که نوعی مشکل سازگاری در هنگام ارتقا وجود دارد که با پیام زیر همراه است:

این برنامه نمی‌تواند اجرا شود زیرا باعث مشکلات امنیتی یا عملکردی در ویندوز می‌شود. ممکن است نسخه جدیدی در دسترس باشد. برای دریافت نسخه بروز شده‌ای که روی این نسخه از ویندوز اجرا می‌شود، با ارائه دهنده نرم افزار خود تماس بگیرید.

 

در نتیجه، توسعه‌ دهنده StartAllBack در ماه مه یک بروزرسانی راهکار منتشر کرد که نوار وظیفه کلاسیک را در سیستم‌ های ۲۴H۲ غیرفعال می‌کرد. نسخه ۳.۷.۹ ۱ مه ۲۰۲۴ نوار وظیفه کلاسیک در ۲۴H۲ به طور پیش‌ فرض غیرفعال شد در غیر این صورت، تغییر نام فایل اجرایی کار می‌کرد.

با آخرین نسخه StartAllBack، نسخه ۳.۸، پشتیبانی از ویندوز ۱۱ ۲۴H۲ اضافه شده است. توسعه‌ دهنده اشاره می‌کند که این نسخه برای بروزرسانی‌ های آگوست ویندوز ۱۱ ضروری خواهد بود. در واقع، مایکروسافت امروز بروزرسانی اختیاری ۲۴H۲ برای جولای را با کد KB5040529 منتشر کرد.

این بروزرسانی جدید همچنین با کاهش استفاده از منابع سیستم، بهبود عملکرد را به همراه دارد و در نتیجه، توسعه‌ دهنده می‌گوید که کاربران می‌توانند انتظار پاسخگویی بهتر را داشته باشند. اگرچه مشخص نشده است، اما ممکن است کاهش مصرف CPU و/یا رم منجر به کاهش تأخیر پردازش شود.

 

تمام تغییرات این بروزرسانی در زیر آمده است:

نسخه ۳.۸ ۳۱ جولای ۲۰۲۴ نوار وظیفه کاملاً بازسازی شده است! ویژگی پنهان کردن خودکار نوار وظیفه ترکیب دکمه‌ های هرگز، پنهان کردن برچسب‌ ها تغییر ترتیب پیش‌ نمایش‌ های وظیفه با کشیدن و رها کردن کاهش استفاده از منابع نوار وظیفه، بهبود پاسخگویی آیکون‌ های وظیفه با پیکسل کامل انیمیشن‌ های کاملاً جدید نوار وظیفه پشتیبانی از جدید ترین نسخه‌ های ۲۳H۲/۲۴H۲. برای بروزرسانی‌ های آگوست ویندوز ضروری است.

 

دانلود نرم افزار StartAllBack

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50663 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 83
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر