کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318389 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ضبط صفحه نمایش با کیفیت بالا و آسان با Mirillis Action

نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش Mirillis Action به شما امکان پخش زنده و ضبط همزمان صفحه نمایش ویندوز را با کیفیت فوق‌ العاده ویدیویی HD می‌دهد. با Mirillis Action می‌توانید بازی، ویدیوهای پخش آنلاین، موسیقی را ضبط و پخش کنید، عکس بگیرید، تصویر وب‌ کم و صدای میکروفون اضافه کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

 

ضبط صفحه نمایش با کیفیت بالا و آسان با Mirillis Action

 

Action حالت گرین اسکرین را به شما می‌دهد. حالا می‌توانید پس‌ زمینه را هنگام ضبط با وب‌ کم از ویدیوی خود حذف کنید. برای این کار نیازی به دوربین مخصوص ندارید، فقط به نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش اکشن! و یک پس‌ زمینه یکرنگ نیاز دارید که بسیار ارزان‌ تر است و نتیجه مشابه یا حتی بهتری می‌دهد.

عملکرد فوق‌العاده و استفاده اکشن! از پردازنده گرافیکی، روان‌ ترین ضبط ویدیویی بازی در زمان واقعی با کیفیت HD را ممکن می‌کند. نرخ فریم فعلی و متوسط بازی (FPS) را در حین بازی نمایش دهید و نتایج بنچمارک خود را ذخیره کنید. اکشن! استاندارد جدیدی از عملکرد و تجربه کاربری برای نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش در زمان واقعی تعریف می‌کند. ویدیوهای HD با نرخ فریم بالا و روان از فعالیت‌های صفحه نمایش و برنامه‌ های خود ضبط کنید، توضیحات صوتی میکروفون اضافه کنید و به راحتی آموزش‌ های عالی بسازید.

ویدیوها را از وب سایت‌ ها و برنامه‌ های دیگر در زمان واقعی ضبط کنید. یکی از بسیاری از پروفایل‌ های از پیش تعریف شده را انتخاب کنید و با فشار دادن یک دکمه، ضبط‌ های خود را به فرمت‌ های محبوب، دستگاه‌ های چندرسانه‌ای مورد علاقه، فیسبوک یا یوتیوب صادر کنید. از انتقال سریع ویدیو با استفاده از فناوری‌ های NVIDIA NVENC، AMD APP یا Intel Quick Sync Video استفاده کنید.

ضبط‌ های خود را به سرویس‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب و فیسبوک صادر و آپلود کنید. اکشن! پروفایل‌ های از پیش تعریف شده برای یوتیوب و فیسبوک ارائه می‌دهد، فقط کافیست یک دکمه را فشار دهید تا ضبط‌ های خود را به سرعت و آسان به سرویس مورد علاقه خود صادر و آپلود کنید.

نرم‌ افزار ضبط صفحه نمایش اکشن! از طیف گسترده‌ای از ویدیوهای با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند، از ضبط صفحه نمایش 2K، 3K، 4K برای نمایشگرهای تک (پشتیبانی شده برای فرمت‌ های فایل AVI و MP4) تا بیش از 8K (پشتیبانی شده برای فرمت فایل AVI) برای تنظیمات AMD Eyefinity یا NVIDIA 3D Vision.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50668 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/14 تعداد مشاهده: 902
سافت گذر