کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319241 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل کروم دیگر از مسدود کننده تبلیغات محبوب پشتیبانی نمی‌کند

گوگل به تازگی نسخه ۱۲۷ مرورگر کروم رو منتشر کرده که باعث دردسر بعضی از کاربران شده. اونایی که از افزونه‌ی uBlock Origin استفاده می‌کنن، که یکی از محبوب‌ ترین و بهترین مسدود کننده‌ های تبلیغاته، متوجه شدن که مرورگر حالا به این افزونه یه پیام می‌ده: «uBlock Origin ممکنه به زودی پشتیبانی نشه. اون رو حذف کنین یا با افزونه‌ های مشابهی از فروشگاه وب کروم جایگزین کنین.»

 

گوگل کروم دیگر از مسدود کننده تبلیغات محبوب پشتیبانی نمی‌کند

 

سازنده‌ های uBlock Origin یه توضیح درباره دلیل این پیام گوگل رو توی گیت‌ هاب منتشر کردن. خلاصه داستان اینه که این پیام به خاطر برنامه گوگل برای حذف افزونه‌ های مبتنی بر Manifest V2 و جایگزین کردنشون با Manifest V3 نشون داده میشه.

برای کسایی که نمی‌دونن، Manifest یه مجموعه‌ قوانینه که مشخص می‌کنه چطور افزونه‌ ها با مرورگر و صفحات وب ارتباط برقرار می‌کنن. مهاجرت از Manifest V2 به V3 مدت‌هاست در حال انجامه و با انتقاد شدید کاربران و توسعه‌ دهنده‌ها روبرو شده که باعث شده گوگل برنامه‌ هاش رو به تعویق بندازه و تغییرات مختلفی برای رفع شکایت‌ ها انجام بده.

با وجود تغییرات مختلف، Manifest V3 هنوز محدودیت‌ های زیادی برای افزونه‌ های مرورگر، مخصوصا مسدود کننده‌ های محتوا، ایجاد می‌کنه. هیچ نسخه مبتنی بر Manifest V3 از uBlock Origin وجود نداره، بنابراین توسعه‌ دهنده uBlock Origin Lite رو پیشنهاد می‌کنه که یه نسخه ساده‌ شده و سازگار با Manifest V3 از این افزونه است.

uBlock Lite مثل uBlock Origin روی قابلیت اطمینان و کارایی تمرکز داره، اما مجبوره بعضی از ویژگی‌ ها رو که حالا با Manifest V3 غیرممکن شده حذف کنه. یه صفحه وب مخصوص وجود داره که تفاوت بین uBO و uBO Lite رو توضیح می‌ده.

از اونجایی که تغییر به Manifest V3 افزونه رو خیلی ضعیف می‌کنه، توسعه‌ دهنده قصد نداره بروزرسانی خودکار توی فروشگاه وب کروم انجام بده. بنابراین کاربران می‌تونن تا آخر از نسخه فعلی استفاده کنن یا دنبال جایگزین‌ های سازگار با Manifest V3 مثل uBO Lite یا بقیه باشن:

«uBO نسخه Manifest v2 به‌ طور خودکار با uBOL جایگزین نمی‌شه. uBOL خیلی با uBO فرق داره که بتونه به‌ طور بی‌ صدا جایگزینش بشه - شما باید به‌ طور واضح انتخاب کنین که کدوم افزونه باید جایگزین uBO بشه.»

در نهایت اینکه uBOL جایگزین قابل قبولی برای uBO هست یا نه به خودتون بستگی داره، این انتخابی نیست که برای شما انجام بشه.

طبق آخرین اعلامیه، گوگل قصد داره مهاجرت به Manifest V3 رو تا پایان سال ۲۰۲۵ تمام کنه. با این حال، مشتری‌ های سازمانی می‌تونن تا شش ماه دیگه از افزونه‌ های Manifest V2 استفاده کنن. جالب اینجاست که موزیلا، تنها سازنده‌ی اصلی مرورگر که از کروم استفاده نمی‌کنه، قصد نداره افزونه‌ های Manifest V2 رو حذف کنه. بنابراین uBlock Origin به کارش توی فایرفاکس و مرورگرهای دیگه که قصد حذف افزونه‌های V2 رو ندارن ادامه می‌ده.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50671 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/14 تعداد مشاهده: 962
سافت گذر