کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318389 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار PDFgear برای مدیریت فایل‌ های PDF

PDFgear یک نرم‌ افزار جامع برای مدیریت آسان فایل‌ های PDF است. این نرم‌ افزار با رابط کاربری ساده و ویژگی‌ های گسترده، به کاربران امکان ویرایش، شخصی‌ سازی و بهبود آسان اسناد PDF را می‌دهد. چه بخواهید متن را تغییر دهید، یادداشت اضافه کنید یا فایل‌ ها را ترکیب کنید، PDFgear تجربه‌ای روان را ارائه می‌دهد. به راحتی فایل‌ های PDF خود را ویرایش، تبدیل، ادغام و امن کنید.

 

نرم افزار PDFgear برای مدیریت فایل‌ های PDF

 

یک تبدیل‌ کننده کامل PDF

PDFgear امکان تبدیل آسان بیش از 20 فرمت فایل به PDF، PDF/A و TIFF را در سیستم‌ های ویندوز و مک فراهم می‌کند. به راحتی فایل‌ های doc(x)، xls(x)، ppt(x)، msg و ایمیل‌ های Outlook را تبدیل کنید. همچنین می‌توانید PDF‌ها را به فایل‌ های قابل ویرایش مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت با حفظ قالب‌ بندی تبدیل کنید. تصاویر و صفحات وب را به راحتی به PDF و بالعکس تبدیل کنید.

 

فشرد ه‌سازی آفلاین فایل‌ های PDF

برای استفاده از قابلیت فشرده‌ سازی PDF دسکتاپ PDFgear نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. با نصب PDFgear Desktop روی کامپیوتر یا لپ‌ تاپ خود، می‌توانید بدون توجه به مکان خود، به سرعت فایل‌ های PDF را کوچک کنید.

 

چت‌ بات PDFgear

PDFgear Desktop با پیشرفته‌ ترین مدل هوش مصنوعی ChatGPT ادغام شده است. نسخه فعلی ChatGPT-3.5 است و برنامه به طور مداوم بروزرسانی می‌شود. چت‌ بات PDFgear یک فناوری نوآورانه است که برای استخراج سریع اطلاعات از فایل‌ های PDF حجیم طراحی شده است. این خلاصه‌ ساز مبتنی بر هوش مصنوعی در ارائه خلاصه‌ های دقیق و مختصر از کتاب‌ ها، کتاب‌ های درسی، مقالات، قراردادهای حقوقی یا مقالات تحقیقاتی بسیار خوب عمل می‌کند. چت‌ بات PDFgear به‌عنوان بهترین در این زمینه شناخته می‌شود و استخراج اطلاعات را ساده‌ تر از همیشه می‌کند.

 

ویرایشگر PDF PDFgear

خواندن و ویرایش رایگان اسناد PDF. با افزودن متن، یادداشت‌ های چسبنده، هایلایت‌ ها و نظرات به راحتی روی PDF یادداشت‌ گذاری کنید. با کشیدن، برش، حذف، جابه‌جایی، چرخاندن و غیره، صفحات PDF را با چند کلیک مدیریت کنید. به دلخواه تصاویر، واترمارک یا شماره صفحه اضافه کنید.

 

آیا PDFgear Desktop PDF واقعا رایگان است؟

شما می‌توانید از PDFgear Desktop PDF Reader & Editor برای خواندن، مشاهده و ویرایش اسناد PDF بدون هزینه استفاده کنید. علاوه بر این، کاربران با نیازهای پیشرفته مدیریت PDF می‌توانند برای ویژگی‌ های حرفه‌ای مانند یادداشت‌ گذاری دسته جمعی PDF، نسخه پریمیوم پولی را انتخاب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50677 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/15 تعداد مشاهده: 915
سافت گذر