کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9347 | مشاهده و دانلود: 755481552 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/25 | اعضاء: 318242 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل دستیار هوش مصنوعی جدیدی به اسم جِمینی لایو معرفی کرد

گوگل در کنار معرفی محصولات جدید پیکسل، ویژگی‌ های جدیدی هم برای گوشی‌ های هوشمند با دستیار هوش مصنوعی جِمینی معرفی کرد. یکی از مهم‌ترین آن‌ ها «جِمینی لایو» است. گوگل می‌گوید با جِمینی لایو، کاربران می‌توانند با چت‌ بات هوش مصنوعی مثل یک گفتگوی واقعی صحبت کنند.

 

گوگل دستیار هوش مصنوعی جدیدی به اسم جِمینی لایو معرفی کرد

 

گوگل در یک پست توضیح داده که با جِمینی لایو می‌توان با چت‌ بات گفتگو کرد، مکالمه را متوقف کرد و بعدا ادامه داد، یا مکالمه را قطع کرد تا روی یک موضوع خاص تمرکز کرد.

جِمینی لایو بدون دست هم کار می‌کند. شما می‌توانید با اپلیکیشن جِمینی در پس‌ زمینه یا وقتی گوشی قفل است صحبت کنید، مثل یک تماس تلفنی معمولی.

جِمینی لایو الان برای گوشی‌ های اندروید و کسانی که اشتراک جِمینی ادونس دارند در دسترس است. بعد ها برای آیفون و زبان‌ های دیگر هم اضافه می‌شود. گوگل ۱۰ صدای مختلف برای جِمینی لایو گذاشته است.

گوگل گفته است که در چند هفته آینده، امکانات جدیدی برای یوتیوب موزیک، کیپ، تسک‌ ها و یوتیلیتیز اضافه می‌کند. همچنین امکان تقویم هم اضافه می‌شود که مثلا با عکس گرفتن از بلیت کنسرت، به شما می‌گوید که آن روز وقت آزاد دارید یا نه. این ویژگی در نمایش زنده پیکسل یک بار درست کار نکرد اما بار دوم درست شد.

اندروید بیشتر و بیشتر از جِمینی استفاده می‌کند. گوگل گفته است: فقط دکمه پاور را طولانی فشار بدهید یا بگویید «هی گوگل» تا جِمینی آماده کمک شود. می‌توانید روی «درباره این صفحه سوال بپرس» بزنید تا در مورد چیزی که روی صفحه است کمک بگیرید یا اگر یوتیوب باز است، سوال درباره ویدیویی که می‌بینید بپرسید.

گوگل در یک پست دیگر گفته است که استفاده از جِمینی را امن‌ تر می‌کند و از اطلاعات شخصی کاربران محافظت می‌کند. گفته شده است: جِمینی می‌تواند با اجازه شما، اطلاعات شخصی شما را با اطلاعات گوگل ترکیب کند تا بهترین کمک را به شما کند. مثلا می‌تواند با استفاده از ایمیل مربی ورزشی شما، برنامه ورزشی روزانه درست کند، یا با استفاده از رزومه‌ تان در گوگل درایو، یک بیوگرافی کاری بنویسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50745 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/24 تعداد مشاهده: 188
سافت گذر