کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318381 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لینوکس برنده رقابت عملکرد با رایزن 9000

وقتی AMD اوایل امسال در نمایشگاه کامپیوتکس از پردازنده‌ های رومیزی سری Ryzen 9000 خود رونمایی کرد، شرکت ادعا کرد که به لطف افزایش عظیم ۱۶ درصدی IPC (دستورات در هر ساعت/چرخه)، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

اگرچه ادعاهای شرکت احتمالاً نادرست نبوده است، اما عملکرد کلی یک پردازنده نه تنها تحت تأثیر IPC بلکه تحت تأثیر فرکانس ساعت نیز قرار دارد و اینجاست که بسیاری از رسانه‌ هایی که این تراشه را بررسی کردند احساس کردند که کوتاه آمده است. به عنوان مثال، رایزن ۷ ۹۷۰۰X هشت هسته‌ای بسیار کارآمد تر از ۷۷۰۰X است اما حداقل در ویندوز ۱۱ به نظر می‌رسد که عملکرد را روی میز رها می‌کند.

 

لینوکس برنده رقابت عملکرد با رایزن 9000

 

طبق مقایسه‌ای که وب‌ سایت آلمانی PC Games Hardware (PCGH) انجام داده است، به نظر می‌رسد ویندوز ۱۱ ۲۴H۲ انتخاب مناسبی برای سیستم‌ های دارای پردازنده سری Ryzen 9000 مبتنی بر Zen 5 نیست. این سایت در مقایسه خود دریافت که در بیشتر موارد، توزیع لینوکس نوبارا که ظاهراً برای بازی بهینه شده است، سریع‌ تر از ویندوز ۱۱ ۲۴H۲ بوده است. و این اختلاف عملکرد نه تنها به بازی محدود نمی‌شود، بلکه تست‌ های بهره‌ وری نیز نشان داد که رایزن ۹۷۰۰X در لینوکس عملکرد بهتری دارد.

اگرچه PCGH تست‌ های بازی بیشتری انجام داده است، اما ما تصمیم گرفتیم تفاوت عملکرد را در بسته الحاقی سایبرپانک ۲۰۷۷: فانتوم لیبرتی نشان دهیم که به شدت وابسته به پردازنده است، به طوری که توسعه‌ دهندگان بازی یک بار در مورد خنک‌ سازی حرارتی کافی هشدار داده بودند.

در این عنوان، لینوکس نوبارا در نرخ فریم متوسط و همچنین کمترین درصد، سریع‌ تر ظاهر شد که نشان‌ دهنده تجربه کلی بازی بهتر و روان‌ تر در لینوکس است.

از سوی دیگر، نوبارا در بایگانی فایل نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، زیرا هم فشرده‌ سازی و هم از فشرده‌ سازی سریع‌ تر بودند. مورد اول بیشتر به حافظه وابسته است و به همین دلیل است که با اضافه شدن حافظه سریع‌ تر مانند آنچه در بررسی کیت رم DDR5-7600 دیدیم، افزایش زیادی می‌یابد.

توزیع لینوکس در از فشرده‌ سازی نیز سریع‌ تر بود که نشان می‌دهد در مدیریت کلی منابع، چه حافظه و چه پردازنده، بهتر از ویندوز ۱۱ ۲۴H۲ عمل می‌کند.

Phoronix همچنین طیف گسترده‌ای از آزمایش‌ ها را روی لینوکس انجام داد و دریافت که Zen 5 بهبود چشمگیری نسبت به Zen 4 داشته است، که دوباره نشان می‌دهد مالک یک پردازنده سری Ryzen 9000 ممکن است با تعویض به یک توزیع لینوکس سبک‌تر، عملکرد بهتری داشته باشد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که ویندوز ۱۱ ۲۴H۲ هنوز برای رایانه‌ های غیر Copilot+ در دسترس عموم قرار نگرفته است و این بدان معناست که احتمالاً بهینه‌ سازی‌ ها ممکن است در انتظار باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50747 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/24 تعداد مشاهده: 898
سافت گذر