کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9345 | مشاهده و دانلود: 755343252 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/24 | اعضاء: 318236 | نظرات: 37985
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به دنبال درآمدزایی از حساب‌ های بلا استفاده وان‌ درایو

تغییرات مهم در وان‌ درایو تجاری مایکروسافت

مایکروسافت تغییرات مهمی را برای مشتریان وان‌ درایو تجاری اعلام کرده است. این شرکت در چند ماه آینده شروع به "بایگانی کردن" حساب‌ های بدون مجوز و مدیریت نشده در شرکت‌ ها خواهد کرد. طبق مستندات رسمی منتشر شده در وب سایت مایکروسافت لرن، حساب‌ های بدون مجوز "خطرات امنیتی و انطباقی" ایجاد می‌کنند، بنابراین این شرکت قصد دارد این حساب‌ ها را مسدود کرده و برای بازیابی آن‌ ها هزینه دریافت کند.

 

مایکروسافت به دنبال درآمدزایی از حساب‌ های بلا استفاده وان‌ درایو

 

از 27 ژانویه 2025، هر حساب کاربری وان‌ درایو که بیش از 90 روز بدون مجوز بوده است برای مدیران و کاربران نهایی غیرقابل دسترسی می‌شود. حساب بدون مجوز به صورت خودکار بایگانی می‌شود و از طریق ابزارهای مدیریت قابل مشاهده است، اما تا زمانی که مدیران اقدام نکنند، غیرقابل دسترسی باقی می‌ماند.

برای توضیح بیشتر، مایکروسافت منظور از "بدون مجوز" را حساب‌ های فعال نشده، منقضی شده یا حساب‌ هایی که به اشتراک مایکروسافت یا آفیس 365 در یک سازمان متصل نیستند، می‌داند.

مدیران فناوری اطلاعاتی که حساب‌ های بدون مجوز را در سازمان خود شناسایی کرده‌اند، چندین گزینه برای انتخاب خواهند داشت. آن‌ ها می‌توانند برای این حساب‌ ها مجوز اختصاص دهند، آن‌ها را حذف کنند یا بایگانی کنند. حساب‌ های دست نخورده به صورت خودکار بایگانی می‌شوند.

گزینه بایگانی کردن به کاربران اجازه می‌دهد تا محتویات حساب‌ های وان‌ درایو خود را نگه دارند، اما بازگرداندن این اطلاعات نیاز به پرداخت هزینه 0.05 دلار برای هر گیگابایت در ماه و 0.60 دلار اضافی برای هر گیگابایت از مایکروسافت دارد. طبق مستندات، صورتحساب برای بایگانی حساب‌ های بدون مجوز مایکروسافت 365 از آوریل 2025 در دسترس خواهد بود.

 

مدیران می‌توانند با انجام موارد زیر، حساب‌ های بدون مجوز وان‌ درایو را شناسایی کنند:

  1. با حساب کاری یا مدرسه خود وارد مرکز مدیریت SharePoint شوید.
  2. به گزارش‌ ها بروید و گزارش‌ های کاربر را انتخاب کنید.
  3. در زیر استفاده از وان‌ درایو، کاربران بدون مجوز را انتخاب کنید.
  4. می‌توانید گزارش را به عنوان یک فایل CSV دانلود کنید.

مایکروسافت همچنین وعده داده است که رابط کاربری تعاملی برای بررسی نام کاربری و جزئیات اضافی حساب‌ های بدون مجوز وان‌ درایو را در جایی در ژانویه 2025 منتشر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50749 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/24 تعداد مشاهده: 112
سافت گذر