کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبان‌ گیری ویندوز با Hasleo Backup Suite

Hasleo Backup Suite Free یک نرم‌ افزار رایگان پشتیبان‌ گیری و بازیابی ویندوز است که ویژگی‌ های پشتیبان‌ گیری، بازیابی و کپی‌ برداری را در خود جای داده است. این نرم‌ افزار برای کاربران سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و می‌تواند هم در رایانه‌ های شخصی و هم در سرورهای ویندوز استفاده شود.

ویژگی پشتیبان‌ گیری و بازیابی Hasleo Backup Suite می‌تواند به شما در پشتیبان‌ گیری و بازیابی سیستم عامل‌ های ویندوز، دیسک‌ ها، پارتیشن‌ ها و فایل‌ ها (پوشه‌ ها) کمک کند تا از امنیت سیستم عامل ویندوز و داده‌ های شخصی خود محافظت کنید. ویژگی کپی‌ برداری Hasleo Backup Suite می‌تواند به شما در انتقال ویندوز به دیسک دیگری یا بروزرسانی آسان یک دیسک به یک SSD یا یک دیسک با ظرفیت بالاتر کمک کند.

 

پشتیبان‌ گیری ویندوز با Hasleo Backup Suite

 

پشتیبان‌ گیری و بازیابی سیستم / پشتیبان‌ گیری و بازیابی دیسک/پارتیشن:

  1. پشتیبان‌ گیری از سیستم عامل ویندوز و پارتیشن‌ های مرتبط با بوت، از جمله تنظیمات کاربر، درایورها و برنامه‌ های نصب شده در این پارتیشن‌ ها، که تضمین می‌کند در صورت خرابی، می‌توانید سیستم عامل ویندوز خود را به سرعت بازیابی کنید.
  2. ویروس‌ ها، قطع برق یا دلایل ناشناخته دیگر ممکن است باعث از دست رفتن داده‌ ها شوند، بنابراین عادت خوبی است که به طور منظم از درایوی که فایل‌ های مهم را ذخیره می‌کند، پشتیبان‌ گیری کنید. در صورت بروز مشکل، می‌توانید حداقل فایل‌ های از دست رفته را از فایل‌ های تصویر پشتیبان بازیابی کنید.

 

کپی‌ برداری سیستم / کپی‌ برداری دیسک / کپی‌ برداری پارتیشن:

  1. انتقال سیستم عامل ویندوز از یک دیسک به یک SSD یا دیسک بزرگ‌ تر بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز، برنامه‌ ها و درایورها.
  2. کپی‌ برداری کامل یک دیسک به دیسک دیگر و اطمینان از اینکه محتوای دیسک منبع و دیسک مقصد دقیقاً یکسان است.
  3. کپی‌ برداری کامل یک پارتیشن به مکان مشخص شده در دیسک فعلی یا دیسک دیگر و اطمینان از اینکه داده‌ ها تغییر نخواهند کرد.

 

پشتیبان‌ گیری و بازیابی فایل:

  • پشتیبان‌ گیری از فایل‌ ها (پوشه‌ های) مشخص شده به جای کل درایو در مکان دیگری برای محافظت از داده‌ های خود، بنابراین می‌توانید هنگام نیاز فایل‌ ها (پوشه‌ ها) را از فایل‌ های تصویر پشتیبان به سرعت بازیابی کنید.

 

پشتیبان‌ گیری کامل/افزایشی/تفاضلی:

  • از حالت‌ های مختلف پشتیبان‌ گیری پشتیبانی می‌شود، می‌توانید طرح‌ های حفاظت از داده‌ ها را به صورت انعطاف‌ پذیر انتخاب کنید که می‌تواند عملکرد پشتیبان‌ گیری را بهبود بخشد و فضای ذخیره‌ سازی را ذخیره کند در حالی که امنیت داده‌ ها را تضمین می‌کند.

 

بازیابی دلتا:

  • بازیابی دلتا از فناوری تشخیص دلتا پیشرفته برای بررسی بلوک‌ های تغییر یافته در درایو مقصد و بازیابی فقط بلوک‌ های تغییر یافته استفاده می‌کند، بنابراین سرعت بازیابی سریع‌ تری نسبت به بازیابی کامل سنتی دارد.

 

بازیابی جهانی:

  • این ویژگی می‌تواند به ما در بازیابی سیستم عامل ویندوز در رایانه‌ هایی با سخت‌ افزار متفاوت کمک کند و اطمینان حاصل کند که ویندوز بدون هیچ مشکلی سازگاری سخت‌ افزاری می‌تواند به طور عادی کار کند.

 

دانلود نرم افزار Hasleo Backup Suite

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50822 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/03 تعداد مشاهده: 136
سافت گذر