کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318419 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزار جدید مایکروسافت برای ارتقای عملکرد و تعامل کارمندان

Microsoft Viva Glint یک پلتفرم نظرسنجی است که تعامل و بازخورد کارمندان را در یک سازمان اندازه گیری و بهبود می بخشد. این پلتفرم به رهبری سازمان دید واضحی از وضعیت سلامت کسب و کار ارائه می دهد. Microsoft Viva Glint را می توان به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از مجموعه Viva خریداری کرد.

 

ابزار جدید مایکروسافت برای ارتقای عملکرد و تعامل کارمندان

 

امروز، مایکروسافت در دسترس بودن Viva Glint 360 را اعلام کرد. این پلتفرم می تواند با ارائه بینش های ارزشمندی که یک دیدگاه منفرد نمی تواند، به رهبران و کارمندان آگاهی بیشتر از خود، عملکرد بهبود یافته و فرصت های یادگیری و رشد ارائه دهد. 360 ها همچنین به عنوان بازخورد چند ارزیاب، بازخورد چند منبع یا ارزیابی های چند منبع شناخته می شوند.

این برنامه جدید بازخورد Glint 360 تجربه را از انتها به انتها بهبود می بخشد و کار تیم های منابع انسانی را برای ایجاد و مدیریت برنامه های بازخورد، ارزیاب ها برای ارائه بازخورد و کارمندان برای درک نتایج بازخورد و اقدام آسان تر می کند. با استفاده از Viva Glint 360، منابع انسانی می تواند وظایف کلیدی در فرآیند 360 را خودکار کرده و در زمان صرفه جویی کند. به عنوان مثال، آنها قادر خواهند بود به راحتی 360 ها را برای افراد بیشتری در یک سازمان ایجاد کنند.

مایکروسافت ادعا می کند که Viva Glint 360 بر اساس یک روش شناسی پشتیبانی شده توسط آخرین تحقیقات سازمانی و بهترین شیوه ها ساخته شده است. در واقع، تیم Viva Glint مطالعه ای در مورد تحقیقات دانشگاهی، مدل های 360 تجاری و چارچوب های صلاحیت سازمانی انجام داد. Viva Glint 360 اکنون با یک نظرسنجی 360 از پیش تعیین شده 18 آیتمی همراه با 24 آیتم جایگزین ارائه می شود. همچنین، مشتریان Viva Glint دسترسی نامحدود به 360 ها خواهند داشت که به آنها امکان می دهد چندین برنامه 360 را به صورت موازی اجرا کنند.

 

در اینجا دلایلی که مایکروسافت فکر می کند 360 ها در داخل یک سازمان مفید هستند آورده شده است:

تحقیقات نشان می دهد که 85 درصد مردم با خودآگاهی مشکل دارند - حتی اگر 95 درصد مردم معتقدند که خودآگاه هستند. هدف یک 360 افزایش خودآگاهی در مورد نقاط قوت کلیدی، نقاط کور و تأثیری است که یک رهبر بر دیگران دارد. نتایج فرصت های بهبود را شناسایی می کنند. 360ها یک گام بنیادی برای رشد حرفه ای و تغییر معنادار هستند. یک 360 ارزیابی عملکرد نیست بلکه بر توسعه شرکت کننده تمرکز دارد.

در حالی که مایکروسافت در ابتدا Glint را نساخته بود، پس از اینکه مایکروسافت LinkedIn در سال 2018 Glint را خریداری کرد، این پلتفرم بخشی از پیشنهادات آن شد. چند سال بعد، آنها Glint را در پلتفرم Viva ادغام کردند تا یک راه حل نظرسنجی جامع برای تعامل کارمندان ارائه دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50834 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/06 تعداد مشاهده: 30
سافت گذر