کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757133234 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318433 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات بزرگ در همگام‌ سازی فرم‌ های اکسل

مایکروسافت در حال انجام برخی تغییرات در برنامه‌ های صفحه گسترده اکسل خود در نحوه رسیدگی به پاسخ‌ های فرم همگام‌ سازی است. همچنین قرار است این راه حل قدیمی را در چند ماه آینده بازنشسته کند.

 

تغییرات بزرگ در همگام‌ سازی فرم‌ های اکسل

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که راه حل قدیمی همگام‌ سازی برای فرم‌ هایی که از OneDrive for Business و Excel برای وب ساخته شده‌اند استفاده می‌شد. مورد دیگر برای فرم‌ های گروهی ساخته شده با SharePoint Online، Teams و M365 Group بود. این اضافه شده است:

پس از جایگزینی راه حل قدیمی برای همگام‌ سازی داده‌ ها، کتاب‌ های کاری اکسل موجود و داده‌ های آن‌ ها همچنان حفظ خواهند شد، اما با پاسخ‌ های جدید بروزرسانی نخواهند شد.

 

در اینجا آنچه مایکروسافت می‌گوید جدید و بهبود یافته است با راه حل جدید فرم همگام‌ سازی:

راه حل جدید همگام‌ سازی قابل اعتماد تر است و عملکرد بهبود یافته‌ای دارد.

در حال حاضر، راه حل جدید فقط پاسخ‌ های جدید را با Excel برای وب همگام‌ سازی می‌کند. اما ما به طور فعال در حال اضافه کردن راه حل جدید همگام‌ سازی به برنامه‌ های دسکتاپ ویندوز و مک هستیم.

با راه حل جدید همگام‌ سازی، برای دریافت پاسخ‌ های جدید باید برنامه اکسل را باز کنید. در غیر این صورت، آنها با کتاب کار همگام نخواهند شد.

کاربران اکسل یک پیام پاپ آپ برای بروزرسانی کتاب کار خود خواهند دید، با یک دکمه که می‌گوید "بروزرسانی همگام‌ سازی در اکسل". آنها می‌توانند روی دکمه کلیک کنند تا فرآیند بروزرسانی به راه حل جدید همگام‌ سازی فرم را شروع کنند. مایکروسافت اضافه می‌کند:

یک برگه جدید در همان کتاب کاری که از طریق راه حل جدید همگام‌ سازی به فرم متصل است ایجاد خواهد شد. باید تمام پاسخ‌ های قبلی خود را که با این برگه جدید همگام‌ سازی شده‌اند و همچنین هر پاسخ جدیدی را نیز با این برگه همگام‌ سازی کنید. شما همچنان می‌توانید داده‌ های قبلی را در کتاب کار خود مشاهده کنید، اما این دیگر بروزرسانی نخواهد شد.

باید یک نوار سبز وجود داشته باشد که در نزدیکی بالای برنامه ظاهر شود و نشان دهد که شما با موفقیت به راه حل جدید همگام‌ سازی فرم بروزرسانی شده‌اید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50838 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/07 تعداد مشاهده: 41
سافت گذر