کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318446 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت کامل با ESET از ویروس تا فیشینگ

NOD32 for Windows بهترین انتخاب برای محافظت از رایانه شخصی شماست. تقریباً ۲۰ سال توسعه فناوری، ESET را قادر ساخت تا یک سیستم آنتی‌ ویروس پیشرفته ایجاد کند که بتواند شما را از انواع تهدیدات اینترنتی محافظت کند. ESET Internet Security دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ های امنیتی، بهبود های قابلیت استفاده و پیشرفت‌ های فناوری اسکن در دفاع از زندگی آنلاین شما است.

 

امنیت کامل با ESET از ویروس تا فیشینگ

 

ESET Internet Security با محافظت چند لایه هوشمند که ترکیبی از آنتی‌ ویروس، آنتی‌ اسپای‌ ور، فایروال، آنتی‌ روتکیت و قابلیت‌ های آنتی‌اسپم اثبات شده است، رایانه یا لپ‌ تاپ شما را ایمن نگه می‌دارد. بر اساس ESET NOD32 Antivirus، شما را از ویروس‌ ها، کرم‌ ها، اسپای‌ ورها و تمام تهدیدات اینترنتی محافظت می‌کند. منابع را حفظ کرده و سرعت رایانه را بهبود می‌بخشد. در حین کار، شبکه اجتماعی، بازی‌ های آنلاین یا اتصال رسانه‌ های قابل جابجایی، در بالاترین سطح محافظت می‌شوید.

ESET NOD32 Antivirus بهترین دفاع شما در برابر ویروس‌ ها، تروجان‌ ها و سایر اشکال بدافزارها است و انتخاب برتر برای متخصصان فناوری اطلاعات است. با موتور ThreatSense® مجهز به هورستی پیشرفته، تهدیدات ناشناخته را بسیار بیشتر از رقبا مسدود می‌کند. جدیدترین نسل از ESET NOD32 Antivirus افسانه‌ای، امنیت شما را به سطحی کاملاً جدید ارتقا می‌دهد. با طراحی برای ردپای کم، اسکن سریع، ویژگی‌ های امنیتی و گزینه‌ های سفارشی‌ سازی برای امنیت مداوم و شخصی‌ سازی شده آنلاین یا آفلاین را ارائه می‌دهد.

ESET Smart Security به لطف بهترین تعادل تشخیص، سرعت و قابلیت استفاده از ESET، محافظت نهایی برای کاربران وب روزمره است. از ویروس‌ ها و اسپای‌ ورها در امان باشید. از ransomware محافظت کنید - بد افزارهایی را که سعی می‌کنند شما را از داده‌ های خود قفل کنند مسدود می‌کند. پشتیبانی رایگان از طریق ایمیل یا تلفن به زبان محلی خود، هر کجا که هستید، دریافت کنید. ایمن‌ تر در بانک و خرید آنلاین - به‌ طور خودکار تراکنش‌ ها را در سایت‌ های بانکداری اینترنتی ایمن می‌کند و در هنگام استفاده از دروازه‌ های پرداخت آنلاین از شما محافظت می‌کند. هکرها را از دسترسی به رایانه خود بازدارید - فایروال شخصی از دسترسی هکرها به رایانه شما جلوگیری می‌کند و هنگام استفاده از وای‌ فای عمومی شما را نامرئی نگه می‌دارد. فرزندان خود را در محیط آنلاین ایمن نگه دارید - محتوای ناخواسته اینترنتی را بر اساس دسته‌ ها یا وب‌ سایت‌ های فردی مسدود کنید و فرزندان خود را با کنترل والدین در محیط آنلاین ایمن نگه دارید. وب‌ کم و روتر خانگی ایمن‌ تر - هنگامی که کسی سعی می‌کند به وب‌ کم شما دسترسی پیدا کند، هشدار دریافت کنید و روتر خانگی خود را از نظر آسیب‌ پذیری بررسی کنید. رمزهای عبور خود را به‌ طور ایمن ذخیره کنید و داده‌ های خود را رمزگذاری کنید. رمزهای عبور خود را به‌ طور ایمن ذخیره، تولید و پیش‌ پر کنید و فایل‌ ها و رسانه‌ های قابل جابجایی (کلیدهای USB) خود را رمزگذاری کنید. شامل محافظت برای گوشی‌ های هوشمند و تبلت‌ ها است. از تمام دستگاه‌ های خود محافظت کنید - محافظت امنیتی را برای حداکثر ۳ یا ۵ دستگاه ترکیب کنید.

ESET Security Ultimate محافظت همه در یک را با ویژگی‌ های آنتی‌ ویروس، آنتی‌ مالتور و آنتی‌ فیشینگ ارائه می‌دهد. شامل فایروال شخصی، بانکداری آنلاین ایمن و یک مدیر رمز عبور برای امنیت بیشتر است. کنترل‌ های والدین و رمزگذاری داده‌ ها، خانواده و اطلاعات حساس را ایمن نگه می‌دارند. همچنین بروزرسانی‌ های منظم را برای اطمینان از اینکه همیشه در برابر آخرین تهدیدات محافظت می‌شوید، ارائه می‌دهد. این نرم‌ افزار کاربرپسند است و امنیت دیجیتال جامع را تضمین می‌کند، که برای کسانی که به دنبال محافظت قابل اعتماد بدون پیچیدگی هستند، مناسب است.

 

ESET NOD32 17.2.8.0 changelog:

  1. رفع شده: مشکلات Outlook
  2. رفع شده: دکمه Safe Banking & Browsing قابل کلیک نیست
  3. بروزرسانی شده: عبارت Terms Of Use در پنجره‌ های هشدار و همپوشانی
  4. رفع شده: وضعیت مجوز منقضی در صفحه Overview نشان داده نمی‌شود

 

دانلود آنتی ویروس ESET NOD32

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50845 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/08 تعداد مشاهده: 38
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر