کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318466 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تسلط کامل بر نوار وظیفه ویندوز 11

یکی از ویژگی‌ های گم‌ شده در نوار وظیفه و ناحیه سینی ویندوز 11، امکان فعال کردن تمام آیکون‌ های سینی با یک کلیک است. این ویژگی در ویندوز 10 وجود دارد و برای کسانی که می‌خواهند همه چیزهایی که در حال اجرا هستند را زیر نظر داشته باشند، مخصوصاً اگر صفحه نمایش‌ های آن‌ ها فضای کافی برای جای دادن همه آیکون‌ ها داشته باشد، یک راحتی سریع است.

 

تسلط کامل بر نوار وظیفه ویندوز 11

 

اگرچه می‌توانید آیکون‌ ها را به صورت دستی از ناحیه سرریز بیرون بکشید، اما این فرآیند کمی خسته‌ کننده است، به خصوص اگر آیکون‌ های زیادی در سینی داشته باشید. همچنین، ویندوز 11 به خاطر دستکاری آیکون‌ های سینی معروف است، آن‌ ها را بدون هیچ دلیلی پنهان می‌کند یا به طور تصادفی برخی از آن‌ ها را باز می‌گرداند (به OneDrive نگاه کنید). همانطور که معمولاً توسعه‌ دهندگان شخص ثالث مشکلاتی را که مایکروسافت در آن عقب مانده است برطرف می‌کنند.

یک مد ساده Windhawk توسط m417z به شما اجازه می‌دهد تا تمام آیکون‌ های سینی را با یک کلیک فعال کنید، درست مانند آنچه در برنامه تنظیمات ویندوز 10 امکان‌ پذیر است. برای کسانی که آشنا نیستند، Windhawk یک برنامه شخص ثالث و یک مخزن ترفند های مختلف برای ویندوز 10 و 11 است. بسیاری از آن‌ ها مشکلات جزئی ویندوز 11 را برطرف می‌کنند، بنابراین اگر مشکلی با دستکاری برنامه‌ های تنظیم شخص ثالث ندارید، ارزش بررسی را دارد. با این حال، Windhawk به شما اجازه می‌دهد تا کد منبع ماژول‌ ها را بررسی کنید تا بتوانید ببینید هر مد چه کاری با سیستم شما انجام می‌دهد.

اگر می‌خواهید مدی را امتحان کنید که به شما امکان می‌دهد تمام آیکون‌ های سینی را روشن کنید، Windhawk را از وب‌ سایت رسمی دانلود کنید، برنامه را نصب کنید، "Always show all taskbar tray icons" را جستجو کنید و روی "install" کلیک کنید. شما بلافاصله اثر آن را خواهید دید. برای بازگرداندن نوار وظیفه به حالت اصلی، روی "Disable" کلیک کنید.

یک مد جالب دیگر که از طریق Windhawk در دسترس است، به شما امکان می‌دهد نوار وظیفه را به پهلو حرکت دهید. پیاده‌ سازی آن کمی پیچیده است، اما برخی فکر می‌کنند بهتر از این است که نوار وظیفه دائماً در پایین صفحه گیر کند (مایکروسافت فکر می‌کند که این ویژگی مهم نیست).

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50855 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/10 تعداد مشاهده: 27
سافت گذر