کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318466 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدید ویندوز 11 با تمرکز بر امنیت و عملکرد

مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از ویندوز 11 را برای اعضای برنامه Windows Insider در کانال Canary منتشر کرده است. این اولین نسخه‌ی منتشر شده در کانال Canary از تاریخ 15 آگوست است.

شماره این بیلد جدید 27695 است. این نسخه شامل بهبود هایی در راه‌ حل مدیریت رمز عبور مدیر محلی ویندوز (Windows Local Administrator Password Solution یا LAPS) به همراه افزودنی‌ ها، بهبود ها، رفع باگ‌ ها و مشکلات شناخته شده دیگر است. همچنین در این نسخه ذکر شده است که از بیلد 27691 به بعد، تاریخ انقضای بیلد های کانال Canary به 15 سپتامبر 2025 تغییر خواهد کرد.

 

نسخه جدید ویندوز 11 با تمرکز بر امنیت و عملکرد

 

تغییرات جدید در بیلد 27695

موقعیت جدید برای ورود به ویجت‌ ها در تسکبار با تراز چپ

ما شروع به ارائه موقعیت جدیدی برای ورود به ویجت‌ ها در تسکبار با تراز چپ کرده‌ایم. نقطه ورود در تسکبار به سمت چپ سیستم تری منتقل خواهد شد و عرض بیشتری خواهد داشت تا محتوای غنی‌ تری از ویجت‌ ها در تسکبار مشاهده شود. وقتی که بورد ویجت‌ ها را باز می‌کنید، به جای باز شدن از سمت چپ، از سمت راست به بیرون خواهد آمد.

ویجت‌ ها در موقعیت جدید به سمت چپ سیستم تری در تسکبار با تراز چپ منتقل شده‌اند. بازخورد: لطفاً بازخورد خود را در مرکز بازخورد (WIN + F) تحت عنوان محیط دسکتاپ > ویجت‌ ها ارائه دهید.

Windows LAPS: بازیابی رمزهای عبور رمزگذاری شده در مواقع بازیابی Active Directory

راه‌ حل مدیریت رمز عبور مدیر محلی ویندوز (LAPS) با امکان جدیدی برای بازیابی رمزهای عبور رمزگذاری شده از رسانه‌ های پشتیبان Active Directory (AD) حتی زمانی که هیچ کنترلر دامنه AD فعال نیست، بهبود یافته است.

رمزهای عبور رمزگذاری شده توسط Windows LAPS امنیت بسیار بیشتری نسبت به روش سنتی ذخیره رمزهای عبور متنی در Active Directory ارائه می‌دهند. رمزگذاری رمزهای عبور Windows LAPS بر اساس Cryptography API: نسل بعدی API حفاظت از داده‌ ها (CNG DPAPI) است. در شرایط عادی، کلید های رمزگشایی همیشه از یک کنترلر دامنه AD فعال بازیابی می‌شوند. وقتی که یک فاجعه غیرمنتظره رخ می‌دهد، ممکن است هیچ کنترلر دامنه AD فعالی وجود نداشته باشد.

اکنون می‌توانید از cmdlet پاورشل Get-LapsADPassword برای بازیابی و رمزگشایی رمزهای عبور رمزگذاری شده Windows LAPS از رسانه‌ های پشتیبان Active Directory (که با استفاده از مرورگر اسنپ‌ شات AD، یعنی dsamain.exe، نصب شده‌اند) بدون نیاز به هیچگونه ارتباط شبکه‌ای با کنترلر دامنه AD استفاده کنید. در واقع، این عملیات اکنون حتی در یک ماشین گروه کاری که به دامنه متصل نیست نیز امکان‌ پذیر است. اگر هنوز به رسانه‌ های پشتیبان AD خود دسترسی دارید، تمام رمزهای عبور رمزگذاری شده Windows LAPS اکنون در هر شرایطی قابل بازیابی خواهند بود.

این بهبود جدید در cmdlet موجود Get-LapsADPassword پیاده‌ سازی شده است. هنگامی که پارامترهای -Port و -RecoveryMode هر دو مشخص شده‌اند، هر رمز عبوری که بازیابی می‌شود به صورت محلی و با استفاده از کلید های رمزگشایی موجود در مرورگر اسنپ‌ شات به صورت خودکار رمزگشایی خواهد شد.

مرحله 1: نصب پایگاه داده رسانه‌ های پشتیبان Active Directory

مرحله 2: بازیابی رمزهای عبور Windows LAPS از پایگاه داده رسانه‌ های پشتیبان AD که نصب شده‌اند.

مرحله 3: این مرحله صرفاً اطلاعاتی است؛ تصویر زیر نشان می‌دهد که عملیات فوق در یک ماشین گروه کاری اجرا شده‌اند.

به طور خلاصه، این بهبود یک نگرانی کلیدی در Windows LAPS را در مورد چگونگی بازیابی رمزهای عبور Windows LAPS در سناریوی فاجعه‌ای که در آن هیچ کنترلر دامنه AD فعال نیست، حل می‌کند.

 

تغییرات و بهبود ها

عمومی

تاریخ انقضای بیلد های Insider Preview که به کانال Canary ارسال می‌شوند از بیلد 27691 به 15 سپتامبر 2025 بروزرسانی شده است. لطفاً مطمئن شوید که به آخرین بیلد در کانال Canary بروز شده‌اید.

برخی از اعضای Insider در کانال Canary شروع به مشاهده تخمین زمان مورد نیاز برای آفلاین بودن کامپیوتر خود برای نصب بیلد 27695 خواهند کرد. این تخمین در صفحه تنظیمات Windows Update و از طریق دکمه پاور در منوی استارت نمایش داده خواهد شد.

اطلاعیه‌ ها

اکنون گزینه‌ای وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید پیشنهادات غیرفعال کردن اطلاعیه‌ها از برنامه‌ های خاص را خاموش کنید. می‌توانید با فشردن دکمه "…" در اطلاعیه، آن را غیرفعال کنید، یا می‌توانید به لیست فرستندگان اطلاعیه‌ها در Settings > System > Notifications رفته و آن را از آنجا خاموش کنید (که در لیست به عنوان “Notification Suggestions” شناخته می‌شود). توجه داشته باشید – این ورودی تنها پس از دریافت یک اطلاعیه ظاهر خواهد شد.

اشتراک‌ گذاری ویندوز

ما قابلیت جدیدی را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد براحتی محتوا را به یک دستگاه اندرویدی از طریق پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز ارسال کنید. این قابلیت نیاز به جفت کردن دستگاه اندرویدی شما با کامپیوتر ویندوزیتان با استفاده از برنامه Link to Windows در اندروید و Phone Link در کامپیوتر شما دارد.

ویجت‌ ها

ما بروزرسانی‌ ای برای بورد ویجت‌ ها ارائه می‌دهیم تا امنیت و API‌ ها برای ایجاد ویجت‌ ها و فید ها برای کاربران در مناطق EEA بهبود یابد. به عنوان بخشی از این بروزرسانی، برنامه Microsoft Start Experiences تجربه‌ های ویجت و فید Microsoft Start را مدیریت خواهد کرد. همچنین، به عنوان بخشی از این بروزرسانی، برخی از ویجت‌ های موجود حذف خواهند شد و برخی دیگر تغییر خواهند کرد که به طور موقت بر عملکرد آنها تأثیر خواهد گذاشت. این بروزرسانی پایه‌ای برای ویجت‌ ها و ویژگی‌ های جدید در حال توسعه است که بزودی منتشر خواهند شد.

 

رفع مشکلات

فایل اکسپلورر

رفع مشکلی که در آن هنگام فشردن WIN + E، ممکن است یک صفحه‌ خوان به اشتباه بگوید که یک پانل در فوکوس است، یا فوکوس ممکن است اصلاً در فایل اکسپلورر تنظیم نشود. رفع مشکلی که باعث می‌شد CTRL + F گاهی اوقات جستجو را در فایل اکسپلورر آغاز نکند. رفع مشکلی که گاهی اوقات فوکوس کیبورد هنگام استفاده از Shift + Tab در فایل اکسپلورر گم می‌شد. رفع مشکلی که باعث می‌شد صفحه‌ خوان‌ ها اعلام نکنند که شما در حال باز کردن یا پیمایش در آیتم‌ ها در فلای‌ اوت‌ های بردکرامب از دیالوگ باز یا ذخیره هستید. رفع مشکلی که باعث می‌شد صفحه‌ خوان‌ ها هنگام باز کردن یا پیمایش در آیتم‌ ها در فلای‌ اوت هدر ستون در فایل اکسپلورر چیزی اعلام نکنند.

مدیر وظایف

رفع مشکلی که باعث می‌شد رنگ‌ ها در بخش Performance به درستی در حالت تاریک نمایش داده نشوند.

Windows Sandbox

رفع مشکلی که ممکن بود باعث شود Windows Sandbox گاهی اوقات با خطای 0x80070005 نتواند راه‌ اندازی شود.

 

رفع مشکلی که در آن هنگام نصب ویندوز با بوت کردن از رسانه‌ های نصب اخیر، این نسخه خود را به عنوان پارتیشن پیش‌ فرض تنظیم نمی‌کرد اگر نسخه دیگری از ویندوز نصب شده بود. رفع مشکلی که باعث می‌شد dfrgui.exe (Defrag and Optimize drives) در پرواز قبلی با پیغام پاپ‌ آپ که می‌گفت SXSHARED_UCRT.dll پیدا نشد، شکست بخورد. این مشکل همچنین باعث بروز خطاهایی می‌شد که می‌گفتند "ماژول مشخص شده پیدا نشد" هنگام تلاش برای استفاده از گزینه‌ های پشتیبان‌ گیری در کنترل پنل.

مشکلات شناخته شده

عمومی

یادداشت مهم برای رایانه‌ های Copilot+ اگر در حال پیوستن به کانال Canary در یک رایانه جدید Copilot+ از کانال Dev، Release Preview یا نسخه خرده‌ فروشی هستید، رمز Windows Hello PIN و بیومتریک برای ورود به رایانه خود را با خطای 0xd0000225 و پیغام خطای "مشکلی پیش آمده و PIN شما در دسترس نیست" از دست خواهید داد. باید بتوانید PIN خود را با کلیک روی "Set up my PIN" دوباره ایجاد کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50859 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/10 تعداد مشاهده: 34
سافت گذر