کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکجا همه نرم‌ افزار های ویندوز را مدیریت کنید

UniGetUI برنامه ای است که رابط کاربری گرافیکی (GUI) برای مدیریت بسته های نرم افزاری محبوب ویندوز ۱۰ و ۱۱، مانند Winget، Scoop و Chocolatey، ارائه می دهد. با UniGetUI به راحتی می توانید هر نرم افزاری که در این مدیریت کننده های بسته موجود است را دانلود، نصب، بروز رسانی و حذف کنید.

 

یکجا همه نرم‌ افزار های ویندوز را مدیریت کنید

 

ویژگی های UniGetUI:

  1. نصب، بروز رسانی و حذف آسان نرم افزار: UniGetUI بسته های نرم افزاری از محبوب ترین مدیریت کننده های بسته برای ویندوز، شامل WinGet، Chocolatey، Scoop، Pip، Npm و .NET Tool را در خود جای داده است. کافیست یک کلیک کنید تا نرم افزار مورد نظر خود را نصب، بروز رسانی یا حذف کنید.
  2. کشف و فیلتر کردن بسته های جدید: به راحتی بسته های جدید را کشف کنید و با استفاده از فیلترها، بسته مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.
  3. مشاهده جزئیات بسته: قبل از نصب هر بسته، اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید. جزئیاتی مانند لینک دانلود مستقیم، نام ناشر و حجم دانلود را به دست آورید.
  4. نصب، بروز رسانی یا حذف گروهی بسته ها: به راحتی چندین بسته را همزمان انتخاب کرده و آنها را به صورت گروهی نصب، بروز رسانی یا حذف کنید.
  5. بروز رسانی خودکار: به طور خودکار بسته ها را بروز رسانی کنید یا زمانی که بروز رسانی جدیدی در دسترس قرار گرفت، اطلاع رسانی دریافت کنید. همچنین می توانید به صورت مجزا برای هر بسته، بروز رسانی را رد کرده یا نسخه های خاص را نادیده بگیرید.
  6. مدیریت بروز رسانی ها: به راحتی بروز رسانی های موجود را از پنل ابزارک ها (Widgets) یا پنل خانه توسعه دهنده (Dev Home) در UniGetUI Widgets مدیریت کنید.
  7. نماد سینی سیستم: نماد UniGetUI در سینی سیستم نیز بروز رسانی های موجود و بسته های نصب شده را نمایش می دهد تا به راحتی بتوانید برنامه ها را بروز رسانی یا حذف کنید.
  8. شخصی سازی نصب: به راحتی نحوه و محل نصب بسته ها را سفارشی سازی کنید. گزینه ها و کلید های مختلفی را برای نصب هر بسته انتخاب کنید. می توانید نسخه قدیمی تر یک بسته را نصب کنید یا نصب نسخه ۳۲ بیتی را اجباری کنید. (نگران نباشید، این تنظیمات برای بروز رسانی های بعدی همان بسته نیز ذخیره می شوند.)
  9. اشتراک گذاری بسته ها: با دوستان خود از برنامه هایی که پیدا کرده اید، تعریف کنید! به عنوان مثال: "سلام [دوست]! این برنامه رو ببین! خیلی باحاله!"
  10. لیست سفارشی: لیست های سفارشی از بسته ها را برای وارد کردن به یک کامپیوتر دیگر و نصب آنها با تنظیمات سفارشی از قبل تعیین شده، صادر کنید. راه اندازی کامپیوترهای جدید یا پیکربندی مجموعه نرم افزاری خاص هرگز به این آسانی نبوده است.
  11. پشتیبان گیری: از بسته های خود در یک فایل محلی پشتیبان تهیه کنید تا هنگام انتقال به یک کامپیوتر جدید، به راحتی تنظیمات خود را در چند ثانیه بازیابی کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50864 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/11 تعداد مشاهده: 47
سافت گذر