کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات بزرگ در مایکروسافت تیمز

Microsoft همانطور که معمولاً در پایان ماه انجام می‌دهد، لیست گسترده‌ای از آنچه در ماه اوت 2024 به سرویس Teams خود اضافه کرده است منتشر کرد. ما قبلاً در مورد یکی از آنها گزارش داده‌ایم. کاربران اکنون می‌توانند فید Discovery را در Teams پنهان کنند. مایکروسافت همچنین در ماه اوت یک برنامه متحد Teams برای ویندوز و مک راه‌ اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد با حساب‌ های کاری یا شخصی خود وارد شوند.

 

تغییرات بزرگ در مایکروسافت تیمز

 

در پست وبلاگی امروز، مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام کارت‌ های کانال برای کانال‌ های Teams اعلام کرد. این شرکت اعلام کرد: روی نام کانال در هدر یا هر جایی که کانال ذکر شده است، قرار بگیرید تا اطلاعات مهمی مانند توضیحات کانال، آخرین زمان فعالیت، نام تیم و اطلاعات عضویت را مشاهده کنید و به شما کمک می‌کند تا به سرعت زمینه و هدف کانال را درک کنید.

 

ویژگی جدید دیگری که برای کسب‌ و کارهایی که در ماه اوت از Teams استفاده می‌کنند اضافه شده است، به افرادی که همان اصل را به اشتراک می‌گذارند اجازه می‌دهد تا با استفاده از لینک اشتراک آن کانال، درخواست عضویت در یک کانال مشترک Teams ایجاد شده را بدهند. ویژگی جدید تجاری دیگری در Teams به کاربران اجازه می‌دهد تا به برنامه‌ هایی در یک چت گروهی Teams دسترسی داشته باشند که دارای سایر کاربران کانال خارج از شرکت آنها هستند.

ویژگی تالار شهر در Teams راهی را برای شرکت‌ کنندگان فراهم کرد تا واکنش‌ های سبک ایموجی را در طول چنین رویدادی مشاهده و ارسال کنند. مایکروسافت می‌گوید: شرکت‌ کنندگان می‌توانند واکنشی را که می‌خواهند به طور موقت به ارائه دهندگان و سایر شرکت‌ کنندگان نمایش دهند از طریق نوار اقدامات در بالای پنجره تالار شهر انتخاب کنند. واکنش‌ ها به صورت یک جریان مداوم در کنار صفحه ظاهر می‌شوند و نمایش زمان واقعی از احساس شرکت‌ کنندگان را ارائه می‌دهند.

اوایل این ماه، شایعاتی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال کار بر روی یک بروزرسانی مهم آینده برای Teams است که چت متنی و کانال‌ های آن را در یک رابط کاربری ادغام می‌کند. مایکروسافت در بروزرسانی سایت نقشه راه Microsoft 365 خود، با یک ورودی جدید که گفت در ماه اکتبر یک "نمای تیم‌ ها و کانال‌ های شما" جدید را در داخل "یک مرکز متمرکز" در Teams راه‌ اندازی می‌کند، این شایعه را تأیید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50865 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/11 تعداد مشاهده: 33
سافت گذر