کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318492 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبودهای جدید در مایکروسافت 365

با نگاهی به هفت روز آخر آگوست، ماه جدید سپتامبر 2024 را آغاز می کنیم و به بررسی جدیدترین موارد اضافه شده به وب سایت Microsoft 365 Roadmap می پردازیم. این بار، موارد جدیدی برای کاربران Teams و Outlook داریم.

کاربران Teams که از برنامه Microsoft Mesh PC برای برگزاری جلسات مجازی 3D استفاده می کنند، طبق یک ورودی جدید در نقشه راه، قادر خواهند بود تا در ماه اکتبر مهمان دعوت کنند:

برگزارکنندگان رویداد می توانند مهمانان خارج از سازمان خود را دعوت کنند و این فرصت را برای همکاری گسترده تر و شبکه سازی در رویدادهای Mesh فراهم می کند. مهمانان می توانند با ورود به برنامه Mesh به رویدادها بپیوندند، در بحث ها شرکت کنند و از ویژگی های تعاملی مشابه کاربران داخلی بهره ببرند، همه اینها در حالی که کنترل دسترسی امن را حفظ می کنند. دسترسی مهمان برای رویدادها در برنامه Mesh روی Quest و پشتیبانی از شرکت کنندگان ناشناس در یک بروزرسانی آینده پشتیبانی خواهد شد.

 

بهبودهای جدید در مایکروسافت 365

 

SkillSprints: افزودن تصاویر و گرافیک به سند Microsoft Word شما

ویژگی دیگری که برای Teams در ماه اکتبر برای نسخه های دسکتاپ و مک برنامه ریزی شده است، به بهبود جستجو در این برنامه ها کمک خواهد کرد:

اکنون می توانید با پیشنهادات بهبود یافته جستجوی پرسش های افراد، به سرعت و به طور موثر پرسش های جستجو را تشکیل دهید. شروع به تایپ نام یک فرد در نوار جستجو کنید و بر اساس نتایج مرتبط با شما، توصیه ها را دریافت کنید.

همچنین در ماه اکتبر، Teams برای دسکتاپ و مک از صادرات داده های بیومتریک پشتیبانی خواهد کرد:

برای اطمینان از امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربر، افراد می توانند داده های بیومتریک خود را صادر کنند و خطر دانلود یا اشتراک گذاری توسط مدیران اجاره دار را محدود کنند.

با مراجعه به Outlook، کاربران دسکتاپ و مک قادر خواهند بود تا اطلاعات جدید را در پانل My Day در ماه سپتامبر وارد کنند:

اطلاعات ساعت کاری و مکان اکنون در پانل My Day در Outlook هنگام استفاده از نمای دستور کار در دسترس خواهد بود. کاربران قادر خواهند بود ساعت کاری و اطلاعات مکان خود را از My Day به روز کنند و همچنین ببینند چه کسی به دفتر می آید.

همچنین، در ماه سپتامبر، کاربران Outlook برای دسکتاپ و مک قادر خواهند بود با کشیدن و رها کردن یک ایمیل در نماد تقویم، یک رویداد در تقویم ایجاد کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50874 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/12 تعداد مشاهده: 20
سافت گذر