کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318492 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت تجربه نصب ویندوز 11 را ارتقا داد

همانطور که معمولاً در پایان ماه گذشته اتفاق می‌افتد، مایکروسافت بروزرسانی غیر امنیتی پیش‌ نمایش خود را برای ویندوز 10 (KB5041582) و ویندوز 11 (KB5041587) برای ماه آگوست 2024 منتشر کرد.

 

مایکروسافت تجربه نصب ویندوز 11 را ارتقا داد

 

در کنار این بروزرسانی، متوجه شدیم که این غول فناوری همچنین بروزرسانی Safe OS Dynamic Update را برای ویندوز 11 24H2 در رابطه با فایل‌ های اجرایی Setup منتشر کرده است. مایکروسافت همچنین یک بروزرسانی جدید Recovery تحت KB5041980 منتشر کرد.

این بروزرسانی در دسترس KB5042580 است و مایکروسافت می‌نویسد:

KB5042580: بروزرسانی دینامیک راه‌ اندازی برای ویندوز 11، نسخه 24H2: 27 آگوست 2024

 

این بروزرسانی بهبود هایی در فایل‌ های اجرایی راه‌ اندازی ویندوز یا هر فایلی که راه‌ اندازی برای بروزرسانی‌ های ویژگی در ویندوز 11، نسخه 24H2 استفاده می‌کند، ایجاد می‌کند.

در یک پست وبلاگی Techcommunity در مورد بروزرسانی‌ های دینامیک ویندوز 10، مایکروسافت بروزرسانی‌ های دینامیک را با جزئیات بیشتری در مورد اجزای مختلف و کاربرد های آن توضیح داد. این بسته‌ ها شامل رفع مشکلاتی در فایل‌ های اجرایی Setup.exe، بروزرسانی‌ های SafeOS برای محیط بازیابی ویندوز و موارد دیگر هستند:

به محض شروع بروزرسانی ویژگی ویندوز 10، چه از طریق رسانه یا یک محیط متصل به سرویس Windows Update، بروزرسانی دینامیک یکی از اولین مراحل فراخوانی شده است. راه‌ اندازی ویندوز 10 برای دریافت محتوای بروزرسانی دینامیک به یک URL رو به اینترنت میزبانی شده توسط مایکروسافت دسترسی پیدا می‌کند و سپس این بروزرسانی‌ ها را روی رسانه نصب سیستم عامل شما اعمال می‌کند.

 

محتوای به دست آمده شامل موارد زیر است:

  1. بروزرسانی‌ های راه‌ اندازی: رفع مشکلاتی در فایل‌ های اجرایی راه‌ اندازی یا هر فایلی که راه‌ اندازی برای بروزرسانی‌ های ویژگی استفاده می‌کند.
  2. بروزرسانی‌ های Safe OS: رفع مشکلاتی در "سیستم عامل ایمن" که برای بروزرسانی محیط بازیابی ویندوز (WinRE) استفاده می‌شوند.
  3. بروزرسانی‌ های پشته سرویس‌ دهی: رفع مشکلاتی که برای رفع مشکل پشته سرویس‌ دهی ویندوز 10 ضروری هستند و بنابراین برای تکمیل بروزرسانی ویژگی مورد نیاز هستند.
  4. آخرین بروزرسانی تجمعی: آخرین بروزرسانی کیفیت تجمعی را نصب می‌کند.
  5. بروزرسانی‌ های درایور: آخرین نسخه درایورهای قابل اجرا که قبلاً توسط سازندگان در Windows Update منتشر شده‌اند و بطور خاص برای بروزرسانی دینامیک هدف قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این بروزرسانی‌ ها، بروزرسانی دینامیک محتوای بسته زبان (LP) و ویژگی‌ های درخواستی (FODs) را در طول فرآیند ارتقا حفظ می‌کند. این‌ ها بروزرسانی‌ هایی برای LPها و FODها نیستند، بلکه بازگردانی برای اطمینان از وجود این عناصر در کاربر با تکمیل بروزرسانی هستند.

این بروزرسانی‌ های دینامیک از طریق Windows Update ارسال نمی‌شوند و فقط برای دانلود دستی از وب سایت کاتالوگ Windows Update در دسترس هستند. می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید. این بروزرسانی برای هر دو رایانه‌ های Arm64 و AMD64 Copilot+ قابل اجرا است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50875 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/12 تعداد مشاهده: 24
سافت گذر