کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9381 | مشاهده و دانلود: 757607054 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/13 | اعضاء: 318521 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Azure با ماشین‌ های مجازی Mv3 با حافظه بالا قدرتمند تر شد

مایکروسافت در دسترس بودن عمومی ماشین‌ های مجازی Mv3 (نسخه سوم سری M) با حافظه بالا (HM) را که توسط پردازنده‌ های نسل چهارم اینتل Xeon (Sapphire Rapids) برای مشتریان پلتفرم ابری عمومی Azure خود ارائه می‌شوند، اعلام کرد. با ماشین‌ های مجازی Mv3 HM، کاربران از بهبود عملکرد قیمت، انعطاف‌ پذیری بیشتر و پشتیبانی برای RISE with SAP بهره‌مند می‌شوند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با اجرای برنامه خود برای داشتن نسخه سوم سری M (Mv3) با قدرت پردازنده‌ های نسل چهارم اینتل® Xeon® (Sapphire Rapids) در سراسر هیئت مدیره، ما هیجان‌زده هستیم تا اعلام کنیم که ماشین‌ های مجازی Mv3 High Memory (HM) اکنون به طور عمومی در دسترس هستند. این ماشین‌ های مجازی نسل بعدی M-series High Memory به مشتریان بینش سریع‌ تر، زمان کارکرد بیشتر، هزینه کل مالکیت کمتر و عملکرد قیمت بهبود یافته برای سخت‌ ترین بارهای کاری خود ارائه می‌دهند.»

 

Azure با ماشین‌ های مجازی Mv3 با حافظه بالا قدرتمند تر شد

 

مایکروسافت می‌گوید که ربات‌ های بهداشتی هوش مصنوعی «جایگزینی برای متخصصان نیستند»

مشتریان با ماشین‌ های مجازی Mv3 HM می‌توانند ماشین‌ های مجازی با مقادیر مختلف حافظه از 6 TB تا 16 TB را انتخاب کنند. مشتریان می‌توانند بدون خرید دسترسی به مشخصات بالاتر از آنچه نیاز دارند، تصمیم بگیرند که به چه میزان حافظه برای برنامه‌ های خود نیاز دارند. vCPU های موجود در ماشین‌ های مجازی HM از 416 تا 832 متغیر است.

یکی دیگر از بهبود های عملکرد، ادغام Azure Boost است که به مشتریان تا 2 برابر گذردهی بیشتر به ذخیره‌ سازی Azure SSD و تا 25% در گذردهی شبکه نسبت به Mv2 می‌دهد. مایکروسافت همچنین گفت که Mv3 از ابتدا برای محافظت بهتر در برابر خرابی‌ های حافظه، دیسک‌ ها و شبکه‌ سازی برای افزایش انعطاف‌ پذیری ساخته شده است.

مایکروسافت همچنین جزئیات بیشتری را در مورد ماشین‌ های مجازی Mv3 Very High Memory (VHM) به اشتراک گذاشت. این شرکت گفت که این ماشین‌ های مجازی می‌توانند از 32 ترابایت حافظه پشتیبانی کنند که آن‌ ها را برای پایگاه‌ های داده و بارهای کاری بسیار بزرگ درون حافظه مناسب می‌کند. این شرکت ادامه داد که این ماشین‌ های مجازی VHM برای SAP HANA بهینه شده و گواهی شده‌اند. vCPU های موجود در ماشین‌ های مجازی VHM از 896 تا 1792 متغیر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50881 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/13 تعداد مشاهده: 160
سافت گذر