کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9381 | مشاهده و دانلود: 757607054 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/13 | اعضاء: 318521 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادغام قدرتمند ویرایش عکس و طراحی گرافیک در Affinity V2

طراحی و ساخت Affinity V2 به منظور تقویت خلاقیت‌ ها و به نمایش گذاشتن بهترین نتایج در کارهای هنری صورت گرفته است. این نرم‌ افزار ویرایش عکس، طراحی گرافیک، تصویرسازی و صفحه‌ آرایی را در یک جریان کاری فوق‌ العاده روان ادغام می‌کند و تجربه‌ای جامع را ارائه می‌دهد که با هیچ مجموعه خلاقانه دیگری قابل مقایسه نیست.

Affinity Photo یک ابزار حرفه‌ای برای ویرایش عکس است که تمام قدرت مورد نیاز شما را در اختیار دارد. ابزارهای روتوش زنده آن به صورت آنی کار می‌کنند و سرعت بالای آن باعث می‌شود نیازی به انتظار برای دیدن نتایج نداشته باشید. ویرایش غیرمخرب، پردازش فایل‌ های خام و مدیریت رنگ از ابتدا تا انتها به صورت استاندارد در این نرم‌ افزار وجود دارد، بنابراین Affinity Photo تمام ویژگی‌ های مورد نیاز برای زنده کردن عکس‌ های زیبا را داراست.

 

ادغام قدرتمند ویرایش عکس و طراحی گرافیک در Affinity V2

 

Affinity Designer یک راه‌ حل طراحی گرافیک برداری است که توسط طراحان حرفه‌ای، هنرمندان و خلاقانی که روی تصویرسازی، آیکون‌ ها، برندینگ، طراحی رابط کاربری، تایپوگرافی، پروژه‌ های چاپی، ماکت‌ ها، گرافیک‌ های وب، طراحی الگوها و هنرهای مفهومی کار می‌کنند، استفاده می‌شود.

Affinity Publisher یک نرم‌ افزار انتشار حرفه‌ای است که برای رقابت با Adobe InDesign ساخته شده است. از مجلات، کتاب‌ ها، بروشورها، پوسترها، گزارشات و لوازم التحریر تا دیگر خلقیات، این اپلیکیشن بسیار روان و شهودی به شما قدرت می‌دهد تا تصاویر، گرافیک‌ ها و متون خود را ترکیب کرده و طرح‌ بندی‌ های زیبایی را آماده انتشار کنید.

مجموعه Affinity

بدون نیاز به اشتراک نسخه 2 از اپلیکیشن‌ های Affinity با پرداخت یکباره قابل خرید است. این پرداخت نه تنها به شما آخرین و بهترین نسخه‌ های Affinity را می‌دهد، بلکه بروزرسانی‌ های رایگان (مانند بروزرسانی اخیر 2.1) را نیز تا زمانی که نسخه 3 منتشر شود، دریافت خواهید کرد!

 

انواع لایسنس Affinity

  1. لایسنس جهانی Affinity V2: یک لایسنس که به شما اجازه می‌دهد از هر اپلیکیشن نسخه 2 Affinity (Designer, Photo و Publisher) بر روی سه سیستم‌ عامل (macOS، Windows و iPadOS) استفاده کنید. این لایسنس را می‌توانید از طریق خرید درون‌ برنامه‌ای تهیه کنید.
  2. لایسنس تک اپلیکیشن برای macOS: یک لایسنس برای هر اپلیکیشن macOS—Designer, Photo و Publisher.

تمام دانلودها رایگان هستند و در ابتدا یک دوره آزمایشی 30 روزه ارائه می‌دهند، به علاوه گزینه‌ای برای خرید لایسنس دائمی نیز وجود دارد. برای هر اپلیکیشن، Designer, Photo و Publisher، شما تنها یک دوره آزمایشی 30 روزه از نرم‌ افزارهای Affinity می‌توانید داشته باشید.

 

 

دانلود نرم افزارAffinity Designer

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50882 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/13 تعداد مشاهده: 163
سافت گذر