کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757607054 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/14 | اعضاء: 318522 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجربه‌ای روان‌ تر با ویندوز ۱۱ جدید

مایکروسافت آپدیت جدیدی برای اعضای برنامه ویندوز Insider در کانال بتا منتشر کرده است. شماره ساخت جدید ۲۲۶۳۵.۴۱۵ تحت KB5041881 است. این شامل برخی تغییرات در Windows Spotlight، راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوا از پنجره اشتراک گذاری ویندوز با برنامه های Notepad و Clipchamp و موارد دیگر است.

 

تجربه‌ای روان‌ تر با ویندوز ۱۱ جدید

 

این تغییرات و پیشرفت‌ ها به تدریج در کانال بتا با قابلیت روشن/خاموش شدن ارائه می‌شوند

عمومی

برای رایانه‌ های شخصی جدید یا حساب‌ های کاربری جدید در دستگاه‌ های تجاری مدیریت‌ شده (رایانه‌ های شخصی که ویندوز ۱۱ Enterprise ، Education یا Pro با شناسه Entra (یا دامنه) وارد شده‌اند ، برنامه Microsoft 365 برای دسترسی سریع به Copilot برای Microsoft 365 در نوار وظیفه پین می‌شود.

ورودی

ما تنظیمات > بلوتوث و دستگاه‌ ها > ماوس را بروزرسانی کرده‌ایم تا اکنون شامل گزینه خاموش کردن دقت پیشرفته نشانگر ماوس برای کسانی باشد که ترجیح می‌دهند از آن استفاده نکنند و یک گزینه جدید برای تغییر جهت اسکرول ماوس اضافه شده است.

ما تنظیمات > بلوتوث و دستگاه‌ها > لمسی را برای داشتن یک بخش جدید برای حرکات لبه صفحه لمسی بروزرسانی کرده‌ایم، جایی که می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید حرکت لمسی لبه سمت چپ یا راست صفحه را غیرفعال کنید.

نقطه برجسته دسکتاپ

ما در حال امتحان برخی از تنظیمات در تجربه Windows Spotlight روی دسکتاپ هستیم تا شامل نقاط داغ شود. هنگامی که کاربران روی نماد Windows Spotlight کلیک راست می کنند. علاوه بر این، این تغییرات شامل دو رفتار UX متفاوت خواهد بود که کاربران Insider به آن توجه خواهند کرد.

هیچ تغییری در مدل تعامل وجود ندارد که در آن کلیک راست تجربه را در تمام صفحه باز می کند و دوبار کلیک کردن صفحه فرود Bing را راه اندازی می کند. اکنون در حالت تمام صفحه، دو هات اسپات را مشاهده خواهید کرد که برای کمک به کشف متحرک می شوند و با نگه داشتن ماوس روی آن‌ها اطلاعات بیشتری نمایش داده می شود. کلیک کردن روی یک هات اسپات، تجربه تمام صفحه را می بندد و صفحه فرود Bing را راه اندازی می کند.

با Treatment 1 یک flyout کاهش یافته و نقاط داغ را خواهید دید که با نگه داشتن ماوس روی آن‌ها اطلاعات بیشتری نمایش داده می‌شود. کلیک کردن روی یک هات اسپات صفحه فرود Bing را راه اندازی می کند.

با Treatment 2 یک تجربه مینیمال شده از Spotlight و نقاط داغ را خواهید دید که با نگه داشتن ماوس روی آن‌ها اطلاعات بیشتری نمایش داده می‌شود. کلیک کردن روی یک هات اسپات صفحه فرود Bing را راه اندازی می کند.

اشتراک گذاری ویندوز

ما در حال اضافه کردن قابلیت به اشتراک گذاری محتوا در Notepad و Clipchamp به طور مستقیم از پنجره اشتراک گذاری ویندوز هستیم.

رفع اشکالات به تدریج در کانال بتا با قابلیت روشن/خاموش شدن ارائه می‌شوند

جستجوگر پرونده

مشکلی برطرف شد که باعث خرابی File Explorer هنگام رفتن به Home برای برخی از کاربران با دو نسخه آزمایشی می شد. این همچنین باعث خرابی File Explorer در هنگام راه اندازی می شد.

مشکلی برطرف شد که باعث خرابی explorer.exe هنگام تعامل با فایل‌ های آرشیو در چند نسخه آزمایشی اخیر می‌شد.

منوی استارت

مشکلی برطرف شد که در آن متن در بخش منوی استارت با ویژگی‌ های Phone Link که در کنار نشان داده می‌شود، غیرقابل خواندن بود.

 

رفع اشکال برای همه در کانال بتا

سایر

این بروزرسانی شامل رفع اشکالات برای موارد زیر است:

جستجوگر پرونده

هنگام مرور پوشه‌ هایی که در یک افزونه namespace پوسته قرار دارند، نوار ناوبری بروزرسانی نمی‌شود.

توقف خطای Hibernate

لپ تاپ شما پس از از سرگیری از حالت Hibernate دیگر پاسخ نمی دهد. این اتفاق در صورتی می افتد که درب آن را چندین بار بسته و باز کرده باشید.

Windows Hello for Business

بازنشانی پین ​​هنگامی که لینک “PIN خود را فراموش کرده‌ام” را در صفحه اعتبارنامه انتخاب می‌کنید، کار نمی‌کند.

درایور فیلتر Bind

ممکن است سیستم شما هنگام دسترسی به لینک‌ های نمادین پاسخ ندهد.

بلوتوث

دستگاه‌ های خارجی زمانی که خط‌ مشی‌ های خاصی از بلوتوث را مستقر می‌کنید، اتصال خود را از دست می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50891 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/14 تعداد مشاهده: 38
سافت گذر