کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757868975 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/15 | اعضاء: 318547 | نظرات: 37988
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Microsoft Planner با قابلیت جدید هدف‌ گذاری

مایکروسافت پلنر جدید یک تجربه مدیریت کار یکپارچه است که سادگی مایکروسافت To Do، همکاری پلنر، قدرت مایکروسافت Project و هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot را در کنار هم جمع می کند. این ابزار می تواند از طیف گسترده ای از سناریوها، از مدیریت وظایف فردی تا مدیریت پروژه های حرفه ای و سازمانی، پشتیبانی کند.

امروز، مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام Goals (اهداف) را در مایکروسافت پلنر معرفی کرد. اهداف به شما امکان می دهند اهداف خود را برای برنامه خود تنظیم و پیگیری کنید. پلنر به شما اجازه می دهد اهداف را به وظایف فردی مرتبط کنید. همچنین می توانید از Copilot برای ایجاد اهداف خاص برای سناریوی خود استفاده کنید. ویژگی جدید Goals اکنون برای همه کاربران پلنر با اشتراک Planner Plan 1 یا بالاتر در دسترس است.

 

Microsoft Planner با قابلیت جدید هدف‌ گذاری

 

مایکروسافت محدودیتی برای 10 هدف در هر برنامه تعیین کرده است تا روش های درست برای ایجاد اهداف را تشویق کند، زیرا ایجاد اهداف بسیار زیاد اغلب غیرقابل دستیابی است.

 

نحوه دسترسی به اهداف در مایکروسافت پلنر:

اگر اشتراک Planner Plan 1 یا بالاتر دارید، می توانید با انتخاب Goals در هدر ناوبری در تجربه جدید پلنر، به نمای Goals بروید.

می توانید با انتخاب Add goal (افزودن هدف) و پر کردن جزئیات ضروری مانند عنوان، تاریخ پایان، وضعیت و یک رنگ منحصر به فرد، اهداف ایجاد کنید.

اگر در مورد اهداف مطمئن نیستید، می توانید از Copilot در پلنر (پیش نمایش) برای تنظیم اهداف معنادار برای برنامه خود استفاده کنید. برای استفاده از Copilot برای ایجاد اهداف، می توانید از Copilot بخواهید که براساس نیازهای خاص شما اهداف اضافه کند و Copilot اهداف را براساس توضیحات شما ایجاد خواهد کرد.

همچنین می توانید با انتخاب یک هدف، جزئیات بیشتری مانند توضیحات، تاریخ شروع و اولویت اضافه کنید.

در نهایت، می توانید با انتخاب Connect tasks (اتصال وظایف) و انتخاب وظایفی که مربوط به هدف هستند، وظایف را به اهداف مرتبط کنید. همچنین، هر وظیفه فقط می تواند در یک زمان به یک هدف مرتبط شود.

اهداف همچنین می توانند در سایر نماهای داخل پلنر، از جمله نمای Board (تابلو)، نمای Charts (نمودارها)، نمای Grid (شبکه) و نمای People (افراد) مشاهده شوند.

ویژگی جدید Goals در مایکروسافت پلنر قابلیت های آن را برای مدیریت پروژه و ردیابی اهداف موثر بهبود می بخشد، جریان کار را ساده می کند و سازماندهی بهتر را ترویج می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50906 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/16 تعداد مشاهده: 64
سافت گذر