کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757868975 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/15 | اعضاء: 318547 | نظرات: 37988
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدامی جدید از مایکروسافت برای حفاظت از حریم خصوصی آنلاین

مایکروسافت یک برنامه پیشگیرانه جدید برای حذف تصاویر موجود در موتور جستجوی بینگ خود که حاوی تصاویر صمیمی و مضر از افراد است را اعلام کرده است. این شرکت این برنامه را با همکاری سازمانی به نام StopNCII راه اندازی کرده است.

 

اقدامی جدید از مایکروسافت برای حفاظت از حریم خصوصی آنلاین

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی می‌گوید StopNCII به قربانیانی که تصاویر صمیمی از خودشان بدون رضایت آنها به صورت آنلاین منتشر شده است اجازه می‌دهد تا یک اثر انگشت دیجیتال یا "هش" از عکس‌ های خود ایجاد کنند. این تصاویر با هش، که شامل تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی تولید کننده نیز می شود، از دستگاه خارج نمی شوند. سپس این تصاویر توسط سرویس های آنلاین برای حذف شناسایی می شوند.

مایکروسافت فناوری PhotoDNA خود را که در گذشته برای شناسایی تصاویر آنلاین از سوء استفاده جنسی از کودکان استفاده می شد، به StopNCII اهدا کرد. این شرکت اضافه کرد:

ما از پایگاه داده StopNCII به صورت آزمایشی برای جلوگیری از نمایش این محتوا در نتایج جستجوی تصاویر در بینگ استفاده کرده ایم. ما تا پایان ماه آگوست روی ۲۶۸،۸۹۹ تصویر اقدام کرده ایم. ما همچنان به ارزیابی تلاش ها برای گسترش این مشارکت ادامه خواهیم داد. ما بزرگسالانی که نگران انتشار یا انتشار بالقوه تصاویر خود هستند را تشویق می کنیم تا به StopNCII گزارش دهند.

مایکروسافت علاوه بر حذف چنین تصاویری، می گوید که استفاده از سرویس های آنلاین خود را برای ارسال تهدید هایی برای ارسال چنین تصاویری برای دیگران ممنوع کرده است. این شرکت می افزاید:

این شامل درخواست یا تهدید فرد برای دریافت پول، تصاویر یا سایر چیزهای با ارزش در ازای عدم انتشار عمومی تصاویر است. علاوه بر این سیاست جامع، ما در صورت لزوم ممنوعیت های خاصی را اعمال کرده ایم، مانند فروشگاه مایکروسافت. همچنین کد رفتاری برای سرویس های هوش مصنوعی تولید کننده مایکروسافت، ایجاد محتوای جنسی صریح را ممنوع می کند.

مایکروسافت یک سایت پورتال گزارش دهی خود را دارد که افراد می توانند صفحه وب یا حتی URL جایی که تصویر صمیمی بدون رضایت قرار دارد را ارسال کنند. مایکروسافت در صورت لزوم روی آن لینک ها اقدام خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50908 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/16 تعداد مشاهده: 57
سافت گذر