کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9386 | مشاهده و دانلود: 757985285 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/17 | اعضاء: 318555 | نظرات: 37988
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راز عملکرد متغیر Ryzen 9000 در ویندوز 11

عملکرد نسبتا ضعیف پردازنده‌ های دسکتاپ Ryzen 9000 AMD که به تازگی منتشر شده، سوالات بسیاری را ایجاد کرده است. در حالی که بسیاری از بررسی‌ کنندگان بهبود های کمی را مشاهده کرده‌اند، برخی دیگر بهبود های اندکی را گزارش کرده‌اند. این امر باعث سردرگمی در جامعه در مورد اینکه کدام نتایج دقیق‌تر هستند، شده است.

با این حال، ممکن است هر دو مجموعه نتایج آزمایش بدون خطا باشند و ویندوز 11 ممکن است مقصر این تفاوت گسترده در عملکرد باشد. کانال یوتیوب Hardware Unboxed (HwU) که اخیرا یافته‌ های خود را در مورد عملکرد ویندوز 11 24H2 پس از اعمال پچ بهینه‌ سازی پیش‌ بینی شاخه Ryzen منتشر کرده است، گزارش می‌دهد که این پچ تا 11 درصد افزایش میانگین نرخ فریم در مقایسه با ویندوز 11 23H2 نشان می‌دهد که نتیجه بسیار چشمگیری است.

 

راز عملکرد متغیر Ryzen 9000 در ویندوز 11

 

اگرچه نتایج آزمایش دقیق هستند، ممکن است پس از ارتقاء از 23H2 به 24H2، چنین افزایش عملکرد زیادی را در سیستم خود مشاهده نکنید. به نظر می‌رسد مشکلی در خود سیستم عامل وجود دارد که حتی پس از نصب تمیز جدید، می‌تواند عملکرد رایانه شما را مختل کند و تشخیص مشکل بسیار دشوار شود.

 

ویندوز 11 و عملکرد متفاوت

HwU در نمودارهای خود، نصب ویندوز 11 23H2 که عملکرد بهتری داشت را "نصب خوب" و آن را که نتایج پایین‌ تری داشت را "نصب بد" نامگذاری کرده است. "پچ" به بهینه‌ سازی‌ های پیش‌ بینی شاخه بازگردانده شده اشاره دارد که مایکروسافت بعدا برای 23H2 منتشر کرد.

 

دلایل احتمالی مشکلات

در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند باعث این مشکلات شود، همیشه چند مظنون وجود دارد. VBS / HVCI نشان داده است که حتی در آخرین نسخه‌ های ویندوز 11 مانند 24H2 و 23H2 می‌تواند روی عملکرد تأثیر بگذارد. مشکل دیگر می‌تواند مشکلات مربوط به برنامه‌ ریزی باشد که منجر به چنین ناهماهنگی‌ هایی می‌شود.

در نهایت، این بدان معنی است که یک کاربر می‌تواند رایانه ویندوز 11 خود را بطور کامل تنظیم کرده باشد و بدون اطلاع آنها، همچنان ممکن است به دلایل ساده و واضح، عملکرد زیادی را از دست بدهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50919 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/17 تعداد مشاهده: 66
سافت گذر