کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9427 | مشاهده و دانلود: 759890532 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/07 | اعضاء: 318798 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعویق بروزرسانی خودکار ویندوز در نصب اولیه

مایکروسافت تغییرات اولیه در تجربه نصب ویندوز را به تعویق انداخت

اوایل این هفته، مایکروسافت برخی تغییرات در تجربه نصب ویندوز برای برخی رایانه‌ ها را اعلام کرد. ایده این بود که به‌ طور خودکار بروزرسانی‌ های انباشته را در طول راه‌ اندازی اولیه، که همچنین با نام OOBE (تجربه خارج از جعبه) شناخته می‌شود، روی سیستم‌ هایی که با مدیریت دستگاه‌ های موبایل (MDM) ثبت‌ نام شده‌اند، دانلود و نصب کند. اکنون، پس از واکنش‌ های متفاوت و انتقاد در مورد عدم وجود هرگونه کنترلی از سوی مدیران فناوری اطلاعات، مایکروسافت تصمیم گرفت مسیر خود را تغییر دهد.

 

تعویق بروزرسانی خودکار ویندوز در نصب اولیه

 

این شرکت پست اعلامیه اصلی را با یک اطلاعیه بروز کرده است که طرح اولیه تا زمانی که راه بهتری برای مدیران فناوری اطلاعات برای کنترل و مدیریت محیط‌ های خود ارائه دهد، به تعویق افتاده است. در اینجا پیام آمده است:

بروزرسانی 20 سپتامبر، 2024: ما نظرات شما را در مورد تجربه بروزرسانی ویندوز در طول OOBE شنیده‌ایم و در حالی که اهمیت بروزرسانی دستگاه‌ ها از همان ابتدا را درک می‌کنیم، متعهد به اجرای این تغییر به بهترین شکل برای مدیران فناوری اطلاعات برای مدیریت محیط‌ های خود هستیم.

این تغییر به تعویق افتاده است. تا زمانی که مکانیزم‌ های مناسبی برای مدیران فناوری اطلاعات برای مدیریت و رعایت صحیح سیاست‌ های بروزرسانی ایجاد کنیم، بروزرسانی‌ ها همچنان در طول OOBE برای دستگاه‌ های Autopilot اعمال نخواهند شد. ما از صبر و درک شما قدردانی می‌کنیم زیرا تلاش می‌کنیم تجربه ثبت‌ نام ویندوز را بهبود بخشیم. منتظر بروزرسانی‌ های بیشتر باشید!

 

لازم به ذکر است که این تغییر برای مشتریان عادی اعمال نمی‌شود. رایانه جدید براق ویندوز 11 شما که برای استفاده شخصی خریداری کرده‌اید، در طول فرآیند راه‌ اندازی اولیه تمام بروزرسانی‌ های موجود را دانلود و اعمال می‌کند. اگر این را نمی‌خواهید، در صفحه ورود، Shift + F10 را فشار دهید، oobe\bypassnro را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. ویندوز 11 مجدداً راه‌ اندازی می‌شود و به شما اجازه می‌دهد فرآیند راه‌ اندازی را بدون اتصال به اینترنت یا ورود با یک حساب Microsoft به پایان برسانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51056 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/02 تعداد مشاهده: 861
سافت گذر