کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود های جدید در برنامه Planner مایکروسافت

مایکروسافت نسخه جدید برنامه Planner خود را در Teams در ماه آوریل منتشر کرد و پس از آن، تعدادی ویژگی جدید و بهبود اضافه کرد. امروز، این شرکت خبر بهبود های بیشتری را که به برنامه Planner اضافه کرده است، ارائه کرد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که مدتی زمان برای اضافه کردن برخی بهبود های دسترسی به برنامه Planner در Teams صرف کرده است.

 

بهبود های جدید در برنامه Planner مایکروسافت

 

این بهبودها عبارتند از:

دستورالعمل صحیح برای منوی برچسب در صفحه جزئیات وظیفه: ما استفاده از منوی برچسب را آسان‌ تر کرده‌ایم تا همه بتوانند وظایف خود را به طور مؤثری طبقه‌ بندی کنند.

ویرایش تاریخ‌ های کلیدی مرتبط با یک وظیفه با استفاده از صفحه کلید: اکنون می‌توانید تاریخ‌ های شروع و پایان را با استفاده از صفحه کلید خود ویرایش کنید، که این کار را برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند از صفحه کلید استفاده کنند راحت‌ تر می‌کند.

Narrator اکنون مقادیر انتخاب شده برای اولویت و پیشرفت وظیفه را به درستی می‌خواند.

همچنین، مایکروسافت می‌گوید که نمای شبکه در برنامه Planner اکنون دارای یک ستون برچسب‌ ها است.

 

در پست وبلاگی آمده است:

ما اغلب این درخواست ویژگی را از مشتریان شنیده‌ایم و امیدواریم که این ویژگی ردیابی پیشرفت و مدیریت پروژه‌ های شما را آسان‌ تر کند. آن را با رفتن به نمای شبکه برای هر برنامه پایه و انتخاب "اضافه کردن برچسب" برای هر وظیفه در ستون برچسب‌ ها امتحان کنید. می‌توانید نام برچسب را با انتخاب برچسب روی وظیفه ویرایش کنید و بر اساس برچسب فیلتر کنید تا نمای دقیق‌ تری از برنامه خود داشته باشید.

تیم Planner همچنین برخی از اشکالات خاص برای صفحه My Day در برنامه را برطرف کرده است. این رفع اشکالات باید به کاربران برنامه اجازه دهد تا به درستی هر کار To Do که امروز باید تکمیل شود را همراه با هر کار جدیدی که در My Day ایجاد شده است، مشاهده کنند.

در حالی که تیم Planner برای بهبود نسخه Teams برنامه تلاش کرده است، همچنین اخیراً اعلام کرد که نسخه وب برنامه Planner را در آینده‌ای نزدیک راه‌ اندازی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51080 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/05 تعداد مشاهده: 115
سافت گذر