کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9427 | مشاهده و دانلود: 759890532 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/07 | اعضاء: 318798 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اج 130 آماده برای عرضه عمومی

Microsoft Edge 130 در حال حاضر در آخرین مرحله آزمایش قبل از عرضه عمومی خود است. این شرکت نسخه 130 را برای آزمایش در کانال بتا منتشر کرد و به این ترتیب افراد داخلی می‌توانند جدیدترین بروزرسانی ویژگی را قبل از عرضه آن در کانال پایدار در هفته 17 اکتبر 2024 امتحان کنند.

Microsoft Edge 130.0.2849.5 شامل تمام اصلاحات کوچک و تغییراتی است که توسعه‌ دهندگان در چهار بروزرسانی Dev گذشته انجام داده‌اند

بروزرسانی کانال Dev به 130.0.2808.0

بروزرسانی کانال Dev به 130.0.2821.1

بروزرسانی کانال Dev به 130.0.2835.2

بروزرسانی کانال Dev به 130.0.2849.1

 

مایکروسافت اج 130 آماده برای عرضه عمومی

 

بروزرسانی ویژگی‌ ها و رفع اشکال در Microsoft Edge 130 Beta شامل برخی بهبود های قابل توجه در بخش تنظیمات است. اکنون پیوند های سریع به پرکاربردترین ویژگی‌ ها در صفحه اصلی تنظیمات و "صفحات پرجمعیت" را ارائه می‌دهد.

 

بروزرسانی ویژگی‌ ها:

Token Binding. Token Binding از گواهینامه‌ های رمزنگاری در هر دو انتهای اتصال TLS استفاده می‌کند تا شکاف امنیتی توکن‌ های حامل را که ممکن است گم شوند یا سرقت شوند، ببندد. Token Binding در Microsoft Edge نسخه 130 منسوخ شده است. همچنین، سیاست AllowTokenBindingForUrls اکنون منسوخ شده است.

Edge در macOS اکنون به‌ طور یکپارچه لینک‌ ها را در Teams باز می‌کند. هنگامی که مرورگر پیش‌ فرض را در macOS به Microsoft Edge تنظیم کرده و این ویژگی را فعال کنید، لینک‌ های وب از برنامه دسکتاپ Teams از طریق چت‌ ها، کانال‌ ها، تقویم و سایر نقاط ورودی ارسال می‌شوند. این لینک‌ ها به‌ طور یکپارچه و خودکار در پروفایل وارد شده به برنامه Teams باز می‌شوند و نیازی به تأیید مجدد در مرورگر نیست. این ویژگی دسترسی به محتوا را سریع‌ تر و آسان‌ تر می‌کند. مدیران می‌توانند در دسترس بودن این ویژگی را با استفاده از سیاست "انتخاب مرورگری که لینک‌ های وب را باز می‌کند" Microsoft 365 کنترل کنند.

توجه: این ویژگی یک ویژگی انتشار کنترل‌ شده است. اگر این ویژگی را نمی‌بینید، با ادامه انتشار ما بررسی کنید.

ارتقای تنظیمات برتر و بهبود قابلیت پیمایش صفحه تنظیمات. برای اینکه پیدا کردن تنظیمات مرورگر کارآمدتر شود، Microsoft Edge سه بهبود ناوبری در تنظیمات Edge معرفی می‌کند. ما عملکرد هیچ تنظیماتی را تغییر نمی‌دهیم و تمام تنظیمات در همان صفحه‌ای که امروز هستند باقی می‌مانند اما پشت بخش‌ های قابل کلیک خواهند بود. این تغییرات به شرح زیر است.

معرفی دسترسی سریع به پرکاربرد ترین اقدامات تنظیمات در اولین مکانی که کاربران هنگام وارد شدن به تنظیمات Edge (صفحه پروفایل‌ ها) فرود می‌آیند. کلیک کردن روی دکمه با نام تنظیم کاربر را مستقیماً به مکان آن هدایت می‌کند.

صفحات تنظیمات پرجمعیت (مانند حریم خصوصی، جستجو و خدمات، ظاهر، کوکی‌ ها و مجوزهای سایت، سیستم و عملکرد) را با معرفی دسترسی سریع به پرکاربردترین اقدامات موجود در آن صفحه، آسان‌ تر کنید. کلیک کردن روی دکمه با نام تنظیم کاربر را مستقیماً به مکان آن هدایت می‌کند.

برای این صفحات پرجمعیت، هر بخش طولانی از تنظیمات یک "جدول محتوا" قابل کلیک با زیرمتن‌ های توصیفی خواهد بود. این به کاربران کمک می‌کند تا مستقیماً تنظیمات را پیدا کنند و از پیمایش غیرضروری جلوگیری کنند.

توجه: این ویژگی یک ویژگی انتشار کنترل‌شده است. اگر این ویژگی را نمی‌بینید، با ادامه انتشار ما بررسی کنید.

 

رفع اشکال:

  1. مشکلی که باعث مشکلات رندرینگ در برخی سایت‌ های SharePoint می‌شد را برطرف کرد.
  2. مشکلی که مانع از ظاهر شدن نماد کیف در صفحه edge://settings/sidebar هنگام غیرفعال کردن Edge Bar با سیاست StandaloneHubsSidebarEnabled می‌شد را برطرف کرد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51086 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/06 تعداد مشاهده: 208
سافت گذر