کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9427 | مشاهده و دانلود: 760184442 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/10 | اعضاء: 318848 | نظرات: 38003
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اخبار جدید از برنامه ویندوز اینسایدر

مایکروسافت در نهایت اطلاعاتی در مورد آنچه در کانال Canary در برنامه Windows Insider اتفاق می‌افتد منتشر کرده است. چهار هفته از آخرین ساخت پیش‌ نمایش از کانال "اولیه" می‌گذرد و اکنون امید وجود دارد که هفته آینده سرانجام برای Windows Insiders یک ساخت جدید برای آزمایش و بازی با آن بیاورد.

 

اخبار جدید از برنامه ویندوز اینسایدر

 

برندان لبلانک، مدیر برنامه ارشد در تیم برنامه Windows Insider، به یکی از کاربرانی که در مورد عدم وجود ساخت در کانال Canary شکایت داشت پاسخ داد. طبق گفته برندان، تیم روی ساخت جدیدی کار می‌کند، اما به "یک هفته دیگر" نیاز دارد. در حالی که برندان دلیل دقیق چنین تأخیر طولانی را مشخص نکرد، احتمالاً به دلیل باگ‌ ها است: ما روی آن کار می‌کنیم! ما فکر می‌کردیم باگ‌ هایی را که باید برطرف کنیم برطرف کرده‌ایم اما به یک مورد دیگر نیاز داریم - احساس امیدواری می‌کنیم که هفته آینده یک ساخت Canary منتشر کنیم.

البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که Windows Insiders هفته آینده یک ساخت Canary جدید دریافت کنند و ممکن است همچنان به هفته‌ های بدون ساخت دیگری لغزیده شود. با این حال، امید از بین نرفته است - حداقل اکنون ما یک کلمه از تیم Windows Insider در مورد آنچه در حال انجام است داریم. آخرین ساخت پیش‌ نمایش ویندوز 11 در کانال Canary در 30 آگوست 2024 منتشر شد، که به این معنی است هفته آینده یک ماه از عدم وجود بروزرسانی‌ های جدید می‌گذرد.

ساخت 27695 یک موقعیت جدید برای ویجت‌ ها در سیستم‌ هایی با نوار وظیفه چپ تراز، بهبود های Windows Local Administrator Password Solution (LAPS)، بهبود های اطلاعرسانی، رفع مشکلات File Explorer و موارد دیگر را اضافه کرد. بعداً، مایکروسافت یادداشت‌ های انتشار را بروزرسانی کرد تا یک رابط کاربری بازطراحی شده برای مشاهده رمزهای عبور Wi-Fi را ذکر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51096 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/08 تعداد مشاهده: 451
سافت گذر