کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9430 | مشاهده و دانلود: 760559433 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/13 | اعضاء: 318879 | نظرات: 38004
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فید مایکروسافت حذف می‌شود، جایگزین آن چیست؟

شرکت مایکروسافت با استفاده از قابلیت «فید مایکروسافت» سعی کرد تا از ترند شبکه‌ های اجتماعی در محیط کاری استفاده کند. فید مایکروسافت با بهره‌ گیری از توانایی‌ های «گراف مایکروسافت»، محتوا و فعالیت‌ های انجام شده در کل مجموعه مایکروسافت 365 را نمایش می‌داد. این قابلیت به کاربران امکان می‌داد تا به سادگی به محتواهای مرتبط با خودشان مانند بروزرسانی اسنادی که اخیراً روی آنها کار کرده بودند یا لینک‌ هایی که در چت‌ های تیم به اشتراک گذاشته شده بود، دسترسی پیدا کنند.

 

فید مایکروسافت حذف می‌شود، جایگزین آن چیست؟

 

با این حال، مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴، قابلیت فید مایکروسافت از کل مجموعه مایکروسافت 365 حذف خواهد شد. این حذف بخشی از تلاش‌ های مداوم مایکروسافت برای ساده‌ سازی و بهبود تجربه کاربری است. پس از تاریخ ۱ نوامبر، فید مایکروسافت دیگر در برنامه‌ ها و سرویس‌ های زیر در دسترس نخواهد بود:

  1. فید در مایکروسافت 365 (قبلا آفیس.کام)
  2. فید در مرورگر مایکروسافت اج
  3. فید در اپلیکیشن موبایل اوت‌لوک
  4. فید در اپلیکیشن موبایل مایکروسافت 365
  5. فید در اپلیکیشن ویندوز مایکروسافت 365

مایکروسافت به عنوان جایگزینی برای فید، پیشنهاد می‌کند کاربران از بخش «فایل‌ های پیشنهادی» در صفحه اصلی مایکروسافت 365 استفاده کنند. آنها تمام ویژگی‌ های ضروری فید را در این بخش ادغام کرده‌اند.

با اینکه فید مایکروسافت حذف می‌شود، کاربران همچنان می‌توانند از طریق بخش «فایل‌ های پیشنهادی» به محتواهای مرتبط دسترسی پیدا کنند. بخش پیشنهادی در مایکروسافت 365 به شما این امکان را می‌دهد تا از فعالیت‌ هایی که ممکن است بخواهید از آنها مطلع باشید، باخبر شوید. برای مثال، این بخش فایل‌ هایی که اخیرا به اشتراک گذاشته‌اید، فایل‌ هایی که اخیرا توسط دیگران به‌ طور قابل توجهی تغییر کرده‌اند یا فایل‌ هایی را که یکی از همکاران نزدیکتان تغییرات زیادی در آنها ایجاد کرده است، به شما نشان می‌دهد.

این تغییر نشان‌ دهنده‌ی تعهد مایکروسافت به بهبود مداوم و ارتقای محصولات خود برای بهینه‌ سازی تجربه کاربری است. با این حال، زمان‌ بندی کوتاه این تغییر، با حذف فید در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴، ممکن است برای کاربران سازمانی که برای کارهای روزانه خود به فید مایکروسافت وابسته‌اند، نگرانی ایجاد کند. برای اطمینان از انتقال نرم‌ تر و به حداقل رساندن اختلالات احتمالی، مایکروسافت باید در آینده زمان بیشتری برای سازگاری کاربران با چنین تغییراتی در نظر بگیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51125 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/13 تعداد مشاهده: 129
سافت گذر