کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9430 | مشاهده و دانلود: 760559433 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/13 | اعضاء: 318879 | نظرات: 38004
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات جدید در فروشگاه مایکروسافت

پس از یک ماه انتظار طولانی، ویندوز اینسایدرهای کانال کاناری سرانجام نسخه پیش نمایش جدید، 27718 را دریافت کردند. علاوه بر رفع اشکال‌ های متعدد و تغییرات کوچک در خود ساخت، مایکروسافت از بروزرسانی فروشگاه مایکروسافت خبر داد. این فروشگاه اکنون دارای صفحه اصلی کمی به‌ روز شده با تجربه دسته بندی‌ های بازطراحی شده است.

 

تغییرات جدید در فروشگاه مایکروسافت

 

با نسخه 22409 و بالاتر، برنامه Microsoft Store دارای نوار دسته بندی برنامه‌ ها درست در زیر برنامه‌ ها و بازی‌ های برجسته است. جالب اینجاست که همان خط دسته بندی‌ ها در نسخه پایدار نیز موجود است اما فقط در بخش‌ هایی مانند برنامه‌ ها و بازی‌ ها. آخرین بروزرسانی آن را به صفحه اصلی نیز می‌آورد. در اینجا نحوه توصیف آن توسط مایکروسافت آمده است:

ویندوز اینسایدرهایی که در کانال‌ های کاناری و توسعه نسخه 22409.xxxx.x از Microsoft Store و بالاتر را اجرا می‌کنند، بهبود زیر را مشاهده خواهند کرد:

دسته بندی برنامه‌ ها: صفحه برنامه‌ ها در Microsoft Store اکنون تجربه دسته بندی جدیدی را درست زیر بخش برجسته نشان می‌دهد. کلیک کردن روی هر یک از گزینه‌ها شما را به صفحه ای هدایت می کند که در آن می توانید انواع برنامه ها را برای آن دسته مرور کنید. ما امیدواریم این تجربه جدید به شما در مرور فروشگاه برای پیدا کردن برنامه مورد علاقه بعدی خود کمک کند. به ما بگویید نظرتان چیست!

اگرچه این بروزرسانی در یادداشت‌ های انتشار برای ساخت 27718 اعلام شد، اما برنامه بروزرسانی Microsoft Store نه تنها برای Canary Insiders بلکه برای کسانی که نسخه‌ های Dev را نیز آزمایش می‌کنند در دسترس است.

برنامه Microsoft Store به طور خودکار بروزرسانی می‌شود (مگر اینکه بروزرسانی‌ های خودکار را خاموش کرده باشید)، اما می‌توانید با رفتن به بخش دانلود ها و کلیک کردن روی دکمه «دریافت بروزرسانی‌ ها» سرعت را افزایش دهید.

در صورتی که آن را از دست دادید، مایکروسافت اخیراً صفحه کتابخانه را با یک بخش اختصاصی برای دانلود ها و بروزرسانی‌ ها تقسیم کرد. همچنین، بروزرسانی‌ های برنامه اکنون دارای تغییرهای مناسب هستند که مشاهده آنچه جدید است را بسیار آسان‌ تر می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51127 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/13 تعداد مشاهده: 141
سافت گذر