کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9433 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318908 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تنظیمات از پیش تعیین‌ شده در Google Home

اگر چندین دستگاه هوشمند خانگی دارید، احتمالاً آنها را با استفاده از برنامه Google Home روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود کنترل می‌کنید. با این حال، این برنامه کامل نیست و هنوز هم ویژگی‌ های راحت زیادی را ارائه نمی‌دهد. در حالی که دستگاه‌ های هوشمند خانگی خود را کنترل می‌کنید، سوئیچ‌ های پایه را انجام می‌دهید و اتوماسیون می‌سازید، اما جابجایی بین تنظیمات از پیش تعیین‌ شده آسان نیست.

 

تنظیمات از پیش تعیین‌ شده در Google Home

 

خوشبختانه، یک بروزرسانی جدید می‌تواند به زودی این مشکل را در برنامه Google Home Android برطرف کند. در یک APK Teardown جدید از برنامه Google Home، چندین خط کد پیدا شد که نشان می‌دهد این برنامه ممکن است به زودی به کاربران اجازه دهد تنظیمات رنگ و روشنایی مورد نظر خود را به عنوان تنظیمات از پیش تعیین شده ذخیره کرده و با یک ضربه بین آنها جابجا شوند.

در اینجا کد ها هستند:

افزایش روشنایی افزودن از پیش تعیین شده هر تنظیم از پیش تعیین شده نیاز به یک نام منحصر به فرد دارد ویرایش از پیش تعیین شده انصراف ذخیره کردن نام از پیش تعیین شده حذف کردن ویرایش کردن این رشته‌ های کد در برنامه Google Home v3.24.1.4 مشاهده شد. طبق این رشته‌ ها، کاربران می‌توانند چندین تنظیم از پیش تعیین شده با مقادیر روشنایی مختلف برای رنگ‌ ها ایجاد کنند. علاوه بر این، همانطور که Android Authority اشاره کرد، این تنظیمات از پیش تعیین شده را می‌توان با دستورات صوتی و اتوماسیون نیز استفاده کرد. یکی از رشته‌ ها نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند هر تنظیم از پیش تعیین شده را با یک نام منحصر به فرد ذخیره کنند، این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا بین چندین تنظیم از پیش تعیین شده، اگر وجود داشته باشد، تمایز بیشتری قائل شوند. با این حال، هیچ روشنی در مورد تعداد تنظیمات از پیش تعیین شده‌ای که یک کاربر می‌تواند ایجاد کند وجود ندارد. در حال حاضر، این ویژگی‌ ها برای هیچکس در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که ویژگی تنظیمات از پیش تعیین شده Google Home با یک بروزرسانی آینده عرضه شود.

علاوه بر این، مشاهده شد که Google Home روی یک ویژگی جدید کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت یک دستگاه هوشمند خانگی خاص را پیدا کنند. در حال حاضر، کاربران باید در برگه Devices برای جستجوی یک دستگاه خاص در لیستی از دستگاه‌ها پیمایش کنند. با یک بروزرسانی آینده، Google Home ممکن است به زودی یک نوار جستجوی اختصاصی دریافت کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51149 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 72
سافت گذر