کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9433 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318908 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمپانی Ubisoft در آستانه خصوصی شدن

اخیراً، بازی‌ های جدید یوبی‌ سافت موفقیت چندانی نداشته‌اند و همین امر باعث شده تا ارزش بازار این شرکت فرانسوی تنها در سال جاری بیش از نیمی از ارزش خود را از دست بدهد.

گزارش جدیدی حاکی از آن است که خانواده گیلموت، بنیانگذاران یوبی‌ سافت، و شرکت چینی تنسنت در حال تلاش برای همکاری و احتمالاً خرید کامل یوبی‌سافت هستند.

این گزارش از بلومبرگ منتشر شده است که به نقل از منابع آگاه به این موضوع، برادران گیلموت که بیش از ۲۰ درصد از این شرکت را در اختیار دارند و تنسنت با سهم ۱۰ درصدی خود در یوبی‌ سافت، با مشاوران خود برای بررسی راه‌ های تثبیت یوبی‌ سافت و افزایش ارزش آن گفتگو کرده‌اند.

گفته می‌شود یکی از گزینه‌ های روی میز، خصوصی کردن شرکت است و این مسیر در مراحل اولیه مذاکرات درون شرکت قرار دارد.

 

کمپانی Ubisoft در آستانه خصوصی شدن

 

پس از انتشار خبر احتمال خرید یوبی‌ سافت، سهام این شرکت به میزان چشمگیری بیش از ۳۱ درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مطلب در حدود ۱۴ یورو در نوسان بود.

چندین بازی بزرگ یوبی‌ سافت در زمان‌ های اخیر، از جمله آواتار: مرزهای پاندورا، جمجمه و استخوان‌ ها، ایکس‌ دیفایانت و جنگ ستارگان: قانون‌ شکنان، از نظر مالی به اندازه مورد انتظار شرکت عمل نکرده‌اند.

فروش کمتر از انتظار جنگ ستارگان: قانون‌ شکنان باعث شد تا تاریخ انتشار بازی جدید اساسینز کرید: سایه‌ ها نیز به تعویق بیفتد و این بازی اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی به سال ۲۰۲۵ موکول شود.

شرکت همچنین از استراتژی انحصاری بودن بازی‌ های خود برای رایانه شخصی دست برداشته و همه بازی‌ های آینده خود را از همان روز اول در استیم منتشر خواهد کرد.

از آنجایی که مذاکرات خرید هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، نباید انتظار خبرهای مهمی در مورد خصوصی شدن شرکت را داشته باشید، حتی اگر این اتفاق رخ دهد. در حال حاضر مشخص نیست که بنیانگذاران چه گزینه‌ های دیگری را در نظر دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51152 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 81
سافت گذر