کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9441 | مشاهده و دانلود: 762734753 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/26 | اعضاء: 319077 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت کنترل بیشتری بر دسترسی کارمندان به Teams می‌دهد

شرکت‌ هایی که کارمندان شیفتی دارند می‌توانند از Microsoft Teams برای مدیریت برنامه‌ ریزی، وظایف یا جلسات آنلاین آنها استفاده کنند. با این حال، برخی از شرکت‌ ها ممکن است نگران باشند که برخی ازاین کارمندان در زمانی که رسماً خارج از ساعت کاری هستند، سعی کنند به حساب‌ های Teams خود دسترسی پیدا کنند.

 

مایکروسافت کنترل بیشتری بر دسترسی کارمندان به Teams می‌دهد

 

امروز، مایکروسافت یک ویژگی جدید برای شرکت‌ هایی که از Teams برای ردیابی کارمندان شیفتی خود استفاده می‌کنند، معرفی کرد. در یک پست وبلاگی، اعلام کرد که مدیران Teams اکنون می‌توانند یا کارمندان شیفتی را از دسترسی به سرویس در خارج از ساعت کاری منع کنند، یا آنها را به طور کامل از استفاده از Teams در زمانی که کار نمی‌کنند مسدود کنند.

 

مایکروسافت دلایل نیاز شرکت‌ ها به این نوع ویژگی‌ ها را بیان کرد:

  1. کارمندان شیفتی در محل کار خود تحت فشار هستند.
  2. شما نگران درخواست حقوق کارمندان شیفتی خارج از ساعات کاری در صورت دسترسی به برنامه‌ های کاری هستید.
  3. قوانین و مقررات محلی شما را ملزم به محدود کردن دسترسی به برنامه‌ های کاری در زمانی که کارمندان خارج از ساعت کاری هستند می‌کند.
  4. صفحه‌ نمایش جدید هشدار و مسدود شده برای Teams نه تنها یک پیام بلکه یک تصویر گرافیکی از یک بستنی که روی زمین افتاده است را نشان می‌دهد تا به کارمندان نشان دهد که نباید خارج از ساعات کاری خود به Teams دسترسی داشته باشند.

 

مایکروسافت در افزودن ویژگی‌ های مختلف به برنامه‌ ها و سرویس‌ های تجاری خود که به شرکت‌ هایی که از کارمندان شیفتی استفاده می‌کنند کمک می‌کنند، بسیار مشغول بوده است. بسیاری از این شرکت‌ ها دفتر ثابت یا ساعات کاری ثابت ندارند. در سال 2023، مایکروسافت Windows 365 Frontline را راه‌ اندازی کرد تا به کارمندان پاره وقت و شیفتی دسترسی به رایانه‌ های دسکتاپ مبتنی بر ابر ویندوز را بدهد.

اخیراً، Microsoft Teams راهی برای مدیران تجاری برای دسترسی به مرکز مدیریت Teams فراهم کرد تا بتوانند تنظیمات را در برنامه Shifts تنظیم کنند. این ویژگی به مدیران Teams اجازه می‌دهد تا برنامه‌ ریزی کارمندان را انجام دهند، از جمله دلایل کارمندان برای مرخصی از برنامه‌ی شیفتی و همچنین راهی برای اجازه دادن به مدیران برای باز کردن، تعویض یا ارائه شیفت‌ ها به کارمندان.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51191 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/19 تعداد مشاهده: 589
سافت گذر