کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/24 | اعضاء: 319043 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی و افکت‌های حرفه‌ای

با استفاده از نرم‌ افزار Movavi Video Editor، شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را با دو یا سه مرحله ساده بهبود دهید یا آنها را به چیزی کاملاً جدید تبدیل کنید. با استفاده از فیلترها، انتقال‌ها و افکت‌های ویژه متعدد، فیلم‌های خود را بسازید: نمایش چندین ویدیو در یک صفحه با افکت «تصویر در تصویر» یا تغییر پس‌ زمینه با افکت «کرومakey»، تقلید زوم دوربین یا ایجاد ظاهری قدیمی برای ویدیوها. پارامترهای ویدیو مانند روشنایی، کنتراست و رنگ‌ها را تنظیم کنید. فیلم‌های لرزان را تثبیت کنید، کیفیت ویدیو را بهبود دهید و عیوب را حذف کنید. ویدیوهای ارائه، آموزش یا ویدیوهای آموزشی بسازید: عناوین اضافه کنید و صدای خود را ضبط کنید تا ویدیویی با صدای گوینده ایجاد کنید. ویدیو را از هر منبعی وارد کنید: تیونر تلویزیون، وب‌کم، دوربین فیلم‌ برداری یا ویدیوهای VHS. چندین فایل رسانه‌ای را به زمان‌ بندی اضافه کنید و بگذارید تخیل شما بقیه کار را انجام دهد!

 

ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی و افکت‌های حرفه‌ای

 

ویژگی‌ها در یک نگاه:

  1. ویرایش ویدیو و صدا در زمان‌ بندی
  2. ویرایش و بهبود ویدیوها
  3. افزودن موسیقی پس‌ زمینه
  4. اعمال عناوین و افکت‌ها
  5. بهبود کیفیت تصویر
  6. افکت‌های با کیفیت
  7. عناوین و محوهای با کیفیت بالا
  8. دیجیتالی کردن نوارهای VHS و ضبط ویدیو از تیونرهای تلویزیونی
  9. تثبیت هر بخش لرزان
  10. پشتیبانی از انواع فرمت‌ها
  11. آماده‌ سازی ویدیوها برای بارگذاری در یوتیوب، فیسبوک، ویمئو یا هر وب‌ سایت دیگر

 

جدید در Movavi Video Editor 2024:

  1. زمان‌ بندی بازطراحی شده برای ویرایش آسان‌تر زمان‌بندی جدید اکنون واضح‌تر و ساده‌تر است. پروژه‌های خود را سریع‌تر انجام دهید و از هر چیزی – از ویدیوهای کوتاه برای شبکه‌های اجتماعی تا فیلم‌های طولانی خانوادگی – لذت بیشتری ببرید.

  2. برش‌های دقیق با یک کلیک با استفاده از ابزار جدید «تیغ»، ویدیوهای خود را ظاهری تیزتر دهید. به راحتی برش‌های دقیقی بزنید و مونتاژهای جالبی مانند بلاگرهای مورد علاقه‌تان ایجاد کنید.

  3. تصحیح رنگ با کیفیت حرفه‌ای با همان سادگی، تصحیح رنگ را به سطح جدیدی ببرید. رنگ‌ها را به سرعت تقویت کنید و بیشتر بینندگان را عاشق ویدیوهای خود کنید.

  4. ردیابی حرکتی با هوش مصنوعی واقعیت را در ویدیوهای خود با گرافیک‌های متحرک اضافی ارتقا دهید. تنها با یک کلیک، هوش مصنوعی به سرعت هر عکسی، ویدیویی، ایموجی یا میمی را به اشیاء در فیلم شما متصل می‌کند.

  5. افکت‌های پوششی با انطباق کامل اکنون هر افکت پوششی ۱۳ حالت ترکیب برای انتخاب دارد. هر یک از آنها را با فشردن یک دکمه امتحان کنید و بهترین موردی را که با ویدیوی شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

  6. بهترین افکت‌های ویدیویی – در دستان شما با مجموعه‌ای بزرگ از افکت‌های طراحی شده به‌ طور حرفه‌ای، ویدیوهای شگفت‌ انگیزی در هر سبک ایجاد کنید. اکنون می‌توانید همه آنها را بلافاصله و به‌ طور مستقیم در اپلیکیشن امتحان کنید.

 

چه چیز جدیدی در Movavi Video Editor 25.0:

  1. ایجاد زیرنویس به راحتی با ویژگی زیرنویس خودکار جدید! هوش مصنوعی اکنون وظیفه شناسایی گفتار و ایجاد و همگام‌ سازی زیرنویس‌ها با ویدیو شما را بر عهده دارد. همچنین می‌توانید به راحتی آنها را برای دقت کامل تنظیم کنید. این یک راه عالی برای صرفه‌ جویی در زمان و دسترسی بیشتر به محتوای شماست!
  2. افزایش سرعت کار با پیش‌ نمایش‌ها بر روی هاور. بر روی کارت‌های محتوایی هاور کنید تا نگاهی سریع به رسانه‌ها، افکت‌ها، انتقال‌ها و بیشتر داشته باشید. نیازی به باز کردن فایل‌ها نیست – فقط پیش‌ نمایش کنید، انتخاب کنید و بروید!
  3. به سرعت لحظات کلیدی را با پیش‌ نمایش هاور زمان‌ بندی پیدا کنید. حدس و گمان را کنار بگذارید و کلیپ‌ها را به سرعت با جابجایی نشانگر خود در طول زمان‌ بندی مرور کنید.
  4. افکت‌های جدید رایگان را کشف کنید – از فیلترهای جسورانه تا انتقال‌های ترند. با استیکرها، عناوین و افکت‌های تازه خلاقیت به خرج دهید و ویدیوهای خود را به شکلی کاملاً جدید متمایز کنید!

 

بهبودها

نرم‌ افزار Movavi Video Editor را با سرعت خروجی بیشتر، پایداری بهبود یافته و فرآیند ویرایش روان‌تر تجربه کنید. تجربه ویرایش ویدیوی شما از ابتدا تا انتها کارآمدتر و لذت‌ بخش‌تر خواهد بود.

 

 

دانلود نرم افزار Movavi Video Editor

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51245 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/24 تعداد مشاهده: 199
سافت گذر