کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9438 | مشاهده و دانلود: 762497459 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/25 | اعضاء: 319050 | نظرات: 38019
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل گزارش‌ دهی در پاکسازی دیسک ویندوز ۱۱ ۲۴H۲

اوایل این هفته، ما گزارشی درباره یک اشکال که کاربران پس از بروزرسانی کامپیوترهای خود به ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲ با آن مواجه شدند، منتشر کردیم. هنگام تلاش برای حذف ۸.۶۳ گیگابایت داده‌های بروزرسانی از سیستم‌های خود، متوجه شدند که به‌ طور ظاهری انجام این کار غیرممکن است. ابزار داخلی پاکسازی دیسک ویندوز به‌ طور مداوم گزارش می‌داد که حدود ۸.۶۳ گیگابایت فضا هنوز پر است، حتی پس از اسکن و حذف فایل‌ها.

گمان می‌رفت که شاید سیستم بروزرسانی جدید Checkpoint علت این مشکل باشد، اما مایکروسافت تأیید کرده که اینگونه نیست. این شرکت اعلام کرد که این یک مشکل گزارش‌ دهی در ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲ است و این برنامه به‌ طور نادرستی این اطلاعات را گزارش می‌دهد در حالی که فایل‌ها به‌ درستی توسط کاربر حذف می‌شوند.

 

مشکل گزارش‌ دهی در پاکسازی دیسک ویندوز ۱۱ ۲۴H۲

 

این شرکت توضیح می‌دهد:

پس از استفاده از برنامه پاکسازی دیسک ویندوز، ممکن است مقدار نادرستی از فضای دیسک که می‌تواند در دسته «پاکسازی بروزرسانی ویندوز» آزاد شود، نمایش داده شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این یک خطای گزارش‌ دهی است. زمانی که «پاکسازی بروزرسانی ویندوز» انتخاب و پاکسازی دیسک برای اولین بار اجرا می‌شود، برخی یا تمامی فایل‌ها در آن دسته (به‌ عنوان مثال، ۱۵ گیگابایت) به‌ درستی پاک می‌شوند و فضای مربوطه همانطور که انتظار می‌رفت آزاد می‌شود. اما پس از این اجرای اولیه، این ابزار ممکن است به‌ طور نادرست مقدار فضایی را که هنوز برای پاکسازی در دسترس است (به‌ عنوان مثال، ۸۸ گیگابایت) در دسته «پاکسازی بروزرسانی ویندوز» گزارش دهد. این مقدار نادرست از فضای دیسک در حالی گزارش می‌شود که فضای مربوطه در اجرای اولیه آزاد شده است.

این شرکت می‌گوید که در حال بررسی علت اصلی این مشکل است و به‌ محض در دسترس بودن، یک اصلاحیه ارائه خواهد شد.

اگر در مورد سایر مشکلات ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H۲ کنجکاو هستید، بروزرسانی سه‌شنبه پچ این ماه برای ویندوز ۱۱ اشکالی که منجر به حلقه‌های بوت و مشکلات اتصال بلوتوث/USB شده بود را رفع می‌کند. این بروزرسانی همچنین از طریق ابزار رسمی ساخت رسانه در دسترس است.

این غول فناوری همچنین وعده داده که اصلاحیه‌ای برای خطای اسکن SFC به‌ زودی ارائه خواهد شد. با این حال، برخی از مشکلات خاص هنوز باید حل شوند، مانند مشکل BSOD در SSDهای NVMe مبتنی بر WD HMB که برای رفع آن نیاز به ترفند Registry دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51254 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/25 تعداد مشاهده: 105
سافت گذر