کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319239 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی جدید Google Photos برای شفافیت ویرایش‌های هوش مصنوعی

تا چند سال پیش، ویرایش یک عکس در یک دستگاه موبایل محدود به تنظیم رنگ‌ها، نور، برش و چند کار دیگر بود. اما با قدرت هوش مصنوعی، کاربران اکنون می‌توانند کارهای پیچیده‌ تری مانند حذف مزاحمت‌ها یا اشیاء ناخواسته و ایجاد ترکیب‌های جدید را تنها با چند لمس انجام دهند. گوگل فوتوز ابزارهای محبوب ویرایش هوش مصنوعی مانند Magic Editor و Magic Eraser را به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

 

ویژگی جدید Google Photos برای شفافیت ویرایش‌های هوش مصنوعی

 

امروز، گوگل اعلام کرد که ویژگی جدیدی به گوگل فوتوز اضافه می‌کند تا کاربران راحت‌تر متوجه شوند که کجا از ویرایش‌های هوش مصنوعی استفاده شده است. از هفته آینده، گوگل فوتوز یادداشتی اضافه می‌کند زمانی که عکسی با هوش مصنوعی گوگل ویرایش شده باشد، و این اطلاعات مستقیماً در اپلیکیشن فوتوز نمایش داده می‌شود. اخیراً اپل نیز ویژگی مشابهی را در اپلیکیشن فوتوز خود معرفی کرده است. اپل عکس‌های ویرایش شده با هوش مصنوعی را به عنوان "ویرایش شده با Clean Up" علامت‌ گذاری کرده و همچنین اطلاعات "Apple Photos Clean Up" را به داده‌های EXIF عکس‌ها اضافه می‌کند.

 

نکته مهم این است که تصاویری که با ابزارهایی مانند Magic Editor، Magic Eraser و Zoom Enhance در گوگل فوتوز ویرایش شده‌اند، قبلاً شامل متا داده‌ای بر اساس استانداردهای فنی شورای بین‌المللی مخابرات مطبوعاتی (IPTC) هستند تا نشان دهند که با استفاده از هوش مصنوعی مولد ویرایش شده‌اند. اکنون گوگل این اطلاعات را برای کاربران نهایی قابل مشاهده کرده است، به همراه نام فایل و جزئیات دیگر.

 

علاوه بر نشان دادن تصاویر ویرایش شده با هوش مصنوعی، گوگل همچنین از متا داده IPTC برای نشان دادن این که آیا یک تصویر از عناصر مختلفی از عکس‌های دیگر تشکیل شده است، استفاده می‌کند. این ویژگی به تصاویری که با استفاده از ویژگی Best Take در گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 9 و Add Me در گوشی Pixel 9 گرفته شده‌اند، اعمال می‌شود.

بر اساس بازخورد کاربران، گوگل در آینده به بهبود شفافیت در مورد ویرایش‌های عکس با هوش مصنوعی ادامه خواهد داد. با پیشرفته‌تر شدن ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی، ضروری است که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل به ادامه‌ی ارتباط واضح در مورد چگونگی استفاده از این فناوری‌ها اولویت بدهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51343 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/05 تعداد مشاهده: 368
سافت گذر