کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318030 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ژاپن از فعالیت دوباره شبکه PSN سونی در کشور خود جلوگیری کرد

دولت ژاپن اعلام کرد که سرویس آنلاین پلی استیشن سونی یعنی PSN را با استناد به نگرانی های امنیتی در کشور خود مسدود می‌کند.

شرکت سونی دوباره شبکه  PSN خود را بعد از غیبتی نزدیک به یک ماه در اروپا ،استرالیا و آمریکای شمالی در طی دو روز گذشته دوباره راه‌اندازی کرده است.

کازوگی نوبوتانی مدیر رسانه و محتوا ی وزارت کشورژاپن در این مورد می‌گوید:” از ۱۳ ماه می ،اقدامات سونی از آن چیزی که در کنفرانس یکم ماه می اظهار داشته و وعده هایی را نیز اعلام کرده بودند متفاوت بود و این باعث نگرانی‌های عمیق ما شد”.

article-0-0BEE728500000578-394_468x319

با وجود اعلام شکایت سونی از دولت ژاپن ،سونی اعلام کرده است که درجه امنیتی شبکه PSN بعد از اقدامات هکرها بسیار بالا رفته است  و تمامی ۱۰۱ میلیون کاربر این شبکه در امنیت کامل هستند.

این شرکت اقدامات خود را شامل  :بروز رسانی و افزودن نرم افزارهای امنیتی ،افزایش سطح رمز گذاری و دیواره آتشین اضافی اعلام کرد و در ضمن در مورد زیر ساختهای افزوده شده نیز به سیستم هشدار زودهنگام پیشرفته برای الگوهای فعالیت غیر معمول در شبکه اشاره کرده است.

گفتنی است که چندی پیش با هک شدن کامل شبکه PSN ،تمامی اطلاعات شخصی کاربران این شبکه به سرقت رفته و طبق اعلام هکرها قرار است به زودی بر روی شبکه اینترنت قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5188 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/02/27 تعداد مشاهده: 1182
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر