کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار جدید درباره‌ی خطر ابتلا به سرطان به‌خاطر تلفن همراه

يكي از اعضاي پارلمان انگليس نسبت به خطر ابتلا به سرطان به خاطر استفاده از تلفن همراه هشدار داد و خواست كه براي كاهش اين خطر به توصيه‌هاي او توجه شود.

دب اونيل يكي از اعضاي پارلمان انگليس اظهار كرد: برادر 41 ساله‌ام بنا بر تشخيص پزشكان به خاطر استفاده از تلفن همراه دچار تومور مغزي شده است.

وي از پارلمان انگليس خواست تا اقدامات بيش‌تري براي اطلاع‌رساني درباره خطرات استفاده از تلفن همراه انجام دهد.

دب اونيل از كاربران تلفن همراه خواست مدت زمان مكالمات تلفني خود را كاهش دهند و حتي‌المقدور از تلفن‌هاي ثابت استفاده كنن يا از هندزفري يا اسپيكر گوشي استفاده كنند و ارسال پيامك را با مكالمات جايگزين كنند.

پيش‌تر نيز متخصصان سرطان در سازمان بهداشت جهاني اعلام كرده بودند كه فركانس‌هاي راديويي ميدان‌هاي مغناطيسي كه توسط تلفن‌هاي همراه ايجاد مي‌شوند، براي انسان‌ها سرطان‌زا هستند و كاربران تلفن همراه كه به‌طور فزاينده‌اي درمعرض ابتلا به سرطان مغزند، براي كم كردن اين خطر بايد از هندزفري و پيامك استفاده كنند.

آژانس بين‌المللي تحقيقات سرطان در پايان يك نشست 8 روزه در ليون فرانسه اعلام كرد كه متخصصان بر اساس مطالعات اپيدميولوژي برروي انسان‌ها به اين نتايج رسيده‌اند.

به گفته متخصصان استفاده از تلفن همراه، خطر ابتلا به گليوماي، نوع بدخيم سرطان مغز را افزايش مي‌د‌هد و براي كم كردن اين خطر بايد از هندزفري و پيامك استفاده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5591 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/04/15 تعداد مشاهده: 1251
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر