کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌ی انواع خدمات غیرحضوری تلفن همراه در کشور

مشتركان همراه اول مي‌توانند از روش‌هاي غيرحضوري براي استفاده از خدمات اين اپراتور استفاده كنند زيرا استفاده از اين روش در راستاي دولت الكترونيكي و جلوگيري از ترددهاي بي‌مورد است.

در روش غيرحضوري، تغيير آدرس، دريافت كد پين و پوك، قطع به تقاضاي مشترک، قطع مفقودي، دريافت ريزمکالمات، رويت صورتحساب، فعال‌سازي اينترنت همراه اول، فعال‌سازي پيام کوتاه، فعال‌سازي پيام چندرسانه‌يي بدون هزينه انجام مي‌شود.

فعال‌سازي ديتا نيز بدون هزينه بوده و در هر ماه 50،000 ريال آبونمان دارد، فعال‌سازي فكس بدون هزينه و 50،000 ريال در هرماه (آبونمان)، فعال‌سازي محدوديت مکالمه بدون هزينه و 12000ريال در هر ماه ( آبونمان)، قطع (ديتا، فکس، محدوديت مکالمه، پيام چندرسانه‌يي) بدون هزينه بوده و وصل به تقاضاي مشترک 20000 است.

اما تعرفه‌ خدمات ارتباطي در روش حضوري مانند تغيير نشاني در سيم‌كارت‌ دايمي و اعتباري 15هزار ريال، تعويض سيم‌كارت سوخته و مفقود شده در سيم‌كارت‌ها 50 هزار ريال، تغيير نام در سيم‌كارت‌هاي اعتباري 5 هزار ريال و در سيم‌كارت‌هاي دايمي 50 هزار ريال است.

هم‌چنين وصل مجدد هر بار 20 هزار ريال بوده و وصل سرويس پيامك در سيم‌كارت‌هاي دايمي و اعتباري به صورت رايگان و دريافت دريافت ريزمکالمات ازطريق خدمات غيرحضوري رايگان است.

هم‌چنين درخواست اصلاح آدرس، فعال‌سازي سرويس انتظار مكالمه و فعال‌سازي سرويس انتقال مكالمه هم به‌صورت رايگان است اما وصل سرويس صندوق پست صوتي 10 هزار ريال، ارائه صورتحساب المثني مبلغ دو هزار ريال هزينه دارد كه مشترك بايد در همان محل و در دفاتر پرداخت كند؛ در واقع تنها مبلغي است كه مشترك بايد به صورت نقدي پرداخت كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5743 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/05/10 تعداد مشاهده: 1710
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر