کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فعال سازی دزدگیر موبایل در گوشی های IPhone

بروز اتفاقات بد براي تلفن‌هاي همراه از جمله به سرقت رفتن آن، در جوامع امروزي اجتناب‌ناپذير است و متاسفانه اين امكان وجود دارد هر لحظه اين اتفاق براي گوشي شما بيفتد و شما بمانيد و حسرت گوشي دوست‌ داشتني‌تان كه ممكن است صدها هزار تومان براي آن هزينه كرده باشيد. در اين گونه موارد، قبل از بروز چنين اتفاقاتي رعايت يك سري موارد ايمني از جمله صحبت نكردن با تلفن همراه زماني كه در خيابان و در جهت موافق خودروها در حال حركت هستيد يا عدم استفاده از تلفن همراه در مكان‌هاي خلوت و... امري است ضروري كه بايد رعايت كنيد؛ اما بسيار اتفاق افتاده كه با رعايت موارد ايمني بسيار، سارقان از شما زرنگ‌تر بوده و به هر شيوه و ترفندي گوشي شما را سرقت كرده‌اند. پس چاره چيست؟ آيا راهي وجود دارد كه بتوان رد سارق را گرفت و آن را شناسايي كرد؟ بايد به شما مژده بدهيم كه بله خوشبختانه راه‌هايي وجود دارد تا شما بتوانيد به گوشي عزيز خود برسيد.

شركت سازنده سيستم‌عامل محبوب IOS ‌‌ـ‌ كه گوشي‌هاي آن قيمت‌هاي بسيار بالايي نيز دارند ‌‌ـ‌ خود دست به حركتي جالب زده است كه به شما كمك مي‌كند براحتي بتوانيد محل دقيق گوشي خود را پيدا كرده و آن را از چنگ سارقان خارج كنيد. البته هيچ‌كدام از اين برنامه‌ها دقيق نيستند و مطمئنا باز هم هستند افرادي از هوش خود براي بي‌اثر كردن اين برنامه استفاده كنند. در هر حال همين كه امكاني وجود دارد كه شما را اندكي در اين زمينه همراهي كند، خود قوت قلبي براي افرادي است كه گوشي خود را از دست داده‌اند. پس اگر شما نيز از اين سيستم‌عامل و گوشي آيفون بهره مي‌بريد در اين ترفند از ترفند سيتي با ما همراه شويد.

براي شروع كار نياز است تنظيماتي را روي گوشي آيفون فعال كنيد.
به قسمت Setting برويد و سپس وارد بخش Mail Contacts Calender شويد.
با كليك روي گزينه Add Account، بخش MobileMe را انتخاب كنيد.
در اينجا شما مي‌بايست اپل اي دي خود را وارد كنيد. اپل اي دي به شما اجازه استفاده از امكاناتي را مي‌دهد كه شركت سازنده براي شما و دستگاه‌هاي شما فراهم كرده است. اگر اكانت مربوط را داشته باشيد، تنها كافي است آن را وارد كرده و next را بزنيد، اما اگر نداريد در پايين همان قسمت گزينه ساخت اكانت مجاني وجود دارد كه مي‌توانيد اكانت جديد بسازيد سپس آن را وارد كنيد.
بعد از وارد كردن و ذخيره كردن اي‌دي خود به بخش Mail Contacts Calender برگرديد. خواهيد ديد كه يك اكانت جديد براي MobileMe شما ساخته شده است. روي آن كليك كرده و Find My Iphone خود را فعال كنيد.
كار ما با تنظيمات گوشي به پايان رسيد. براي ادامه كار به سايت Me.com مراجعه كنيد و با دسترسي كه داشتيد يا ساخته ايد، وارد آن شويد.
پس از چند ثانيه خواهيد ديد كه اين سايت مكان گوشي شما را روي نقشه به همراه جزئيات كامل به نمايش در مي‌آورد.
البته اين نكته را فراموش نكنيد كه متاسفانه بر عكس مكان ياب‌ها كه اگر گوشي شما حركت كند به طور اتوماتيك جايگاه روي نقشه حركت خواهد كرد، اين سايت اين گونه نيست و مي‌بايست براي دريافت آخرين اطلاعات از دستگاه خود، از گزينه رفرش استفاده كنيد تا به آخرين محل مورد نظر در آن لحظه برسيد.

همچنين در بيشتر مطالب عنوان شده درباره اين امكان شركت اپل گفته شده است كه تنها به روشن بودن گوشي نياز است نه چيز ديگر، اما ما با تحقيقات و تست‌هايي كه انجام داديم به اين نتيجه رسيديم كه براي استفاده از اين امكان مي‌بايست به اينترنت دسترسي داشت كه البته GPRS يا wifi فرقي نمي‌كند. چون در حالت عادي تست شده بدون اينترنت، گزينه‌هايي كه سايت در اختيار قرار مي‌دهد عمل نمي‌كند، كه در اين صورت استفاده از آن سخت‌تر مي‌شود.
از مطالب بالا كه بگذريم بايد بگوييم همچنين علاوه بر يافتن گوشي، اين سايت امكانات متنوع‌تري در اختيار شما قرار مي‌دهد. كافي است روي اسم گوشي خود كه در نقشه مشخص شده كليك كنيد تا منويي براي شما باز شود.

اين منو شامل 3 گزينه است:
Display Message or Play Sound: با كليك كردن روي آن كادري براي شما نمايش داده مي‌شود كه شما خواهيد توانست پيغامي‌ را براي گوشي خود ارسال كنيد. البته مي‌توانيد پيغام را همراه با صدا روي گوشي خود بياوريد تا شخص مورد نظر متوجه پيغام‌تان شود. اين آلارم 2 دقيقه متوالي روي گوشي شما اجرا مي‌شود و حسابي شخص سارق را كلافه مي‌كند تا مجبور شود پيغام شما را بخواند.
Lock: براحتي با اين گزينه گوشي را قفل كنيد و روي آن رمز بگذاريد تا بدون آن دسترسي به گوشي غيرممكن شود. اين رمز شامل 4 رقم است كه شما مي‌توانيد از طريق سايت آن را اعمال كنيد كه مي‌توان گفت كارايي آن از گزينه‌هاي ارائه شده بيشتر است. چون حداقل گوشي شما را براي ساعت‌ها از دسترسي شخص مورد نظر خارج مي‌كند تا شما بسرعت براي يافتن آن دست به كار شويد. پس قبل از هر كاري براي قفل كردن گوشي خود اقدام كنيد.
Wipe: اين گزينه براي آن است كه اطلاعات مهم موجود در گوشي‌تان، در دسترس كسي قرار نگيرد با اين گزينه اطلاعات روي گوشي شما پاك خواهد شد تا خيال‌تان از اين بابت راحت شود؛ اما بايد بدانيد با استفاده از اين گزينه، اطلاعات‌تان به طور كامل حذف مي‌شود و ديگر نخواهيد توانست به آن دسترسي داشته باشيد.
شيوه ساده اي بود اما بايد به اين نكته توجه كنيد كه براي فعال كردن اين گزينه‌ها بايد گوشي روشن باشد. البته مشكلي هم نيست چون حتي اگر گوشي سرقت شود و به فروش هم برسد باز هم دست آخر براي استفاده بايد روشن شود و شما حداقل اگر به سارق مورد نظر نرسيد به گوشي دوست داشتني خود خواهيد رسيد.
همچنين ذكر 2 نكته در آخر ضروري است. نخست اين كه اين برنامه روي دستگاه‌هاي ديگر كه از IOS استفاده مي‌كنند نيز كار كرده و كاربرد دارد و تنها نياز نيست دستگاه مورد نظر موبايل باشد و مورد دوم اين كه براي كار كردن اين آيتم روي وسيله خود، مي‌بايست آخرين آپديت نرم‌افزاري دستگاه خود را انجام داده باشيد، چون اين برنامه با نگارش‌هاي قديمي‌ اين سيستم‌عامل كار نخواهد كرد. نگارش پيشنهادي براي كار كردن با اين امكانات 2/4 به بالاست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5791 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/05/15 تعداد مشاهده: 1614
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر