کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برترین و محبوب‌ترین محصولات دنیای فن‌آوری

ايسر، اپل، سوني، لنوو يا گوگل؛ به نظر شما كدام يك از شركت‌هاي ساخت تبلت، سيستم عامل مورد نياز و علاقه شما را توليد مي‌كنند و در بازار رقابتي امروز كدام محصول را مي‌توان برگزيد؟

در اين گزارش به معرفي برخي از ويژگي‌هاي محصولات فن‌آوري، محبوترين و در عين حال جديدترين سيستم‌هاي عامل پرداخته شده است.

اي‌پد

قرار است تبلت اي‌پد ترانسفورمر (Eee Pad Transformer) شركت ايسوس كه داراي يك صفحه نمايش ‌10/1 اينچي است و از سيستم عامل اندرويد هانيكام بهره مي‌برد وارد بازار انگليس شود.

اين تبلت با استفاده از يك كيبورد، قابليت تبديل شدن به يك لپ‌تاپ سبك را دارد و باتري آن نيز داراي طول عمر ‌8 ساعتي است و از يك پردازنده‌ي دو هسته‌يي بهره مي‌برد.

سرويس رايانش ابري اپل

شايعاتي درباره سرويس رايانش ابري اپل از مدت‌ها پيش به گوش مي‌رسيد اما اپل به طور رسمي اعلام كرد كه نسخه جديد سيستم‌هاي عامل iOS و Mac OS X و سرويس رايانش ابري با نام iCloud رونمايي مي‌شوند.

تبلت سوني

گزارش‌هاي موجود حاكي است كه سوني تا پايان تابستان سال 2011 تبلت خود را كه داراي سيستم عامل اندرويد هانيكام به بازار آمريكا وارد مي كند.

كروم گوگل

در حال حاضر گوگل مشغول اصلاح سيستم عامل كروم (Chrome OS) براي استفاده در تبلت است.

سيستم عامل كروم كه علاوه بر اندرويد يكي از سيستم‌هاي عامل ساخته شده توسط گوگل است و گزارش‌هاي جديد نشان دهنده اين موضوع است كه اين شركت در حال اصلاح اين سيستم عامل در استفاده از تبلت‌ها است.

اما مدير اجرايي سابق گوگل در اين باره گفته كه اين سيستم عامل اندرويد براي دستگاه‌هاي لمسي و سيستم عامل كروم (Chrome OS) براي دستگاه‌هاي داراي صفحه كليد ساخته شده است.

لنو

شركت چيني لنوو مي خواهد تبلت ساخت خود كه تينك پد نام دارد و داراي سيستم عامل اندرويد هانيكام است را روانه بازار كند.

اين محصول داراي يك صفحه نمايش 10.1 اينچي با وضوح تصوير 1280 در 800 همراه با دوربيني در قسمت جلو آن و پردازنده‌ي دو هسته‌يي تگرا2 است.

اين تبلت در مدل‌هاي مختلف 16 گيگابايتي، 32 گيگابايتي و 64 گيگابايتي و طوا عمر باتري 8 ساعته عرضه مي‌شود و از ديگر امكانات آن مي‌توان به يك پورت USB 2.0 و يك ميكرو USB اشاره كرد.

اندرويد

سيستم عامل اندرويد گوگل هم‌چنان در جايگاه بهترين سيستم عامل تلفن هوشمند در آمريكا قرار دارد و سيستم عامل iOS اپل( به كار رفته در آي‌فون) با كنار زدن بلك‌بري در جايگاه دوم محبوب‌ترين سيستم ‌عامل براي تلفن هوشمند قرار گرفت.

Xi 3

اما شرکت Xi3 اعلام كرده به زودي نخستين رايانه شخصي ( ChromiumPC) داراي سيستم عامل كروم گوگل را به بازار عرضه مي‌كند.

اگرچه در کنفرانس گوگل، تصويري از کامپيوتر کوچکي از سامسونگ براي کروم و بدون هيچ اطلاعاتي از آن نشان داده شد، اما شرکت Xi3 اعلام كرد به زودي نخستين رايانه شخصي داراي سيستم عامل كروم گوگل را به بازار عرضه مي‌كند.

پيشتر اين رايانه ماژولار به عنوان مدل نشان داده شده بود، و داراي ماژول پردازنده و ورودي خروجي بوده .

گالکسي تب 10.1

سازندگان سامسونگ گالکسي تب 10.1 که در نازکي از آي‌پد 2 کم ندارد و از نسخه جديدتر سيستم عامل مخصوص تبلت گوگل اندرويد 3.1 بهره مي‌برد، خبر دادند كه اين تبلت وارد بازار مي‌شود.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وب سايت سامسونگ از نسخه جديدتر سيستم عامل مخصوص تبلت گوگل آندرويد 3.1 در گالکسي تب 10.1 خبر داد.

اين نسخه بسياري از مشکلات نسخه قبلي را برطرف کرده و تجربه بهتري را در اختيار کاربران مي‌گذارد.

تبلت ويوسونيك

در شرايطي كه هنوز از تبلت 7 اينچي ايسر خبري نيست و اين شرکت به تعويق افتادنش را تاييد کرده، شرکت نه چندان بزرگ ويوسونيك در نمايشگاه كامپيوتكس از نخستين تبلت 7 اينچي با سيستم عامل اندرويد خود رونمايي كرد.

سيستم عامل اندرويد به كار رفته در اين محصول مخصوص تبلت يعني نسخه 3.0 يا همان Honeycomb است. تبلت 7 اينچي اين شركت ViewPad 7x نام دارد و از ويژگي‌هاي آن مي‌توان به مواردي همچون رزولوشن صفحه آن 1024 در 600 ، و همچنين وجود يك دوربين در قسمت پشت و يك دوربين در جلوست و پردازنده Tegra 2 دو هسته‌يي و خروجي HDMI از ديگر قابليت‌هاي اين تبلت 380 گرمي اشاره كرد.

بلك بري

بلك بري هم در اين ميان ساكت ننشسته و در نظرسنجي انجام شده توسط كام‌اسكور كه 30 هزار مشترك تلفن همراه در آمريكا حضور داشتند، سهم بلك‌بري در بازار سيستم‌هاي عامل تلفن هوشمند در سه ماهه‌اي كه در تاريخ 30 آوريل به پايان رسيد، 5 درصد كاهش يافته و به 25.7 درصد رسيده است.

بر اساس آخرين آمار ارائه شده، در حال حاضر اندرويد 36.4 درصد و iOS اپل 26 درصد از سهم اين بازار را در دست دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5798 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/05/16 تعداد مشاهده: 1330
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر