کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رتبه سوم اپل در فروش گوشی های هوشمند

کام اسکور کمپانی که دنیای دیجیتال را مورد سنجش قرار می دهد، آماری را عرضه کرده که نشان دهنده رشد تمایل به گوشی های هوشمند در بازار 5 کشور اروپایی مهم (فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بریتانیا) است.

تقریباً از هر 4 کاربر گوشی های هوشمند در بین این گروه EU5 یک نفر از گوشی های هوشمند مبتنی بر آندرویید گوگل استفاده می کند و در میان این گوشی های مبتنی بر آندرویید HTC بالاترین سهم بازار را که در حدود 34.6 درصد است از آن خود کرده است و به دنبال آن سامسونگ با31.7 درصد از سهم بازار در رتبه دوم پلتفرم های آندروییدی قرار دارد.

جرمی کوپ، مدیر بخش اروپایی موبایل کام اسکور می گوید: محبوبیت گوشی های هوشمند بطور چشمگیری نسبت به سال گذشته در حال افزایش است و در این میان گوشی های مبتنی بر آندرویید محبوبیت بیشتری را از آن خود کرده اند. اگرچه سیمبین، رهبری خود را در بازار گوشی های هوشمند این 5 کشور اروپایی ادامه می دهد، آندرویید به سرعت در حال رشد است و اخیراً با گذشتن از سد اپل به دومین پلتفرم محبوب تبدیل شده است.

رشد سریع آندرویید از سال گذشته تاکنون سایر پلتفرم های معروف را نیز به حاشیه کشانده است که از آن جمله می توان به IOS اپل وپلتفرم RIM اشاره کرد.

بر طبق آمار کام اسکور در جولای 2011، حدود 19.7 میلیون نفر از کاربران گوشی های هوشمند این 5 کشور اروپایی از موبایل های آندروییدی استفاده می کردند که 6.3 میلیون نفر از این کاربران بریتانیایی بوده اند که بیشترین تعداد کاربران آندروییدی را تشکیل می دادند و بعد از آنها فرانسه با 4.5 میلیون نفر و بعد از آن آلمان با 4 میلیون نفر رتبه سوم را از آن خود کرده است.

در میان این کاربران آندروییدی، گوشی های HTC بیشترین محبوبیت را دارند و در حدود 34.6 درصد از گوشی های آندروییدی را در بر می گیرد و پس از آن سامسونک با 31.7 درصد سهم قرار گرفته است.
بر طبق این آمار، IOS در حدود 20.3 درصد و 1.2 درصد بیشترنسبت به سال گذشته سهم بازار را در این کشورها در اختیار دارد و به طور کلی بعد از سیمبین و آندرویید در رتبه سوم قرار دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6171 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/06/30 تعداد مشاهده: 1310
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر