کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بدون کاهش قیمت ارایه اینترنت نامحدود امکانپذیر نیست

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای در واکنش به اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که اپراتورهای ارایه دهنده ADSL را از هرگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارایه خدمات به کاربران اینترنت منع کرده است، گفت: تا زمانی که قیمت اینترنت کاهش پیدا نکند امکان اجرایی کردن این امر غیرممکن است.

محمودرضا خادمی با بیان اینکه چنانچه محدودیت در فروش حجمی اینترنت به شرکت های اینترنتی اجباری شود کاربران اینترنتی در درجه اول متضرر خواهند شد، گفت: تا زمانی که قیمت اینترنت و قیمت شبکه انتقال کاهش نیابد هیچ امکانی برای فروش نامحدود میزان حجم دانلود اینترنت وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه در صورت اجبار این امر شرکت های اینترنتی به ظاهر مصوبه نامحدود بودن حجم دانلود را اجرایی خواهند کرد، ادامه داد: اما در اصل با برداشتن محدودیت دانلود کیفیت ارایه خدمات به صفر می رسد و شاید در ظاهر سرویسی به مشترکان ارایه شود اما این سرویس هیچگونه کارایی نخواهد داشت چرا که ضریب اشتراک پهنای باند که تاکنون یک به ده بود با نامحدود شدن میزان دانلود حتی به یک به صد هم خواهد رسید که این به طور قطع به ضرر کاربر نهایی است.
رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای فروش نامحدود حجم دانلود اینترنت را دارای توجیه اقتصادی ندانست و گفت: کیفیت نخستین فاکتوری است که باید برای ارایه سرویس به آن توجه شود اما با وجود این دستورالعمل به طور قطع شرکت های ارایه دهنده این خدمات نخواهند توانست رضایت کاربران خود را در ارایه سرویس با کیفیت جلب کنند.
  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی بخش نظارت و اعمال مقررات بر سرویس های ارایه شده از سوی اپراتورهای اینترنت اواسط مردادماه امسال در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی مصوبه 49 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که مربوط به ظرفیت خطوط و تعرفه ارایه خدمات اینترنت پرسرعت با استفاده از فناوری ADSL توسط شرکت های مجاز است، اعلام کرد که مبنای محاسبه ظرفیت یک خط، حداکثر سرعت دانلود در حالت نرخ اشتراک 1 به 1 است و اپراتورها برای ارایه این خدمات مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مجاز به اشتراک سرویس با نرخ حداکثر 1 به 10 خواهند بود.
همچنین اپراتورهای ارایه دهنده این سرویس نباید هیچگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارایه خدمات ایجاد کنند و شرکت مخابرات ایران نیز در صورت ارایه خدمات به صورت مشارکتی و یا غیر مشارکتی با شرکت های PAP، ملزم به رعایت تعرفه های ابلاغی است و تنها شرکت های PAP آن هم در حالت غیر مشارکتی می توانند خدمات مورد اشاره را حداکثر تا سقف 20 درصد بیشتر از تعرفه های مذکور ارایه کنند.
همچنین اپراتورها برای ارایه سایر بسته های اینترنت پرسرعت خارج از چارچوب تعرفه های مصوبه شماره 49 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نظیر سرویس هایی با محدودیت های زمانی و حجمی و یا با نرخ اشتراک متفاوت، موظفند تعرفه های پیشنهادی خود را مطابق مفاد پروانه به رگولاتوری اعلام کنند و پس از اخذ تاییدیه لازم این سرویس ها را ارایه کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6213 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/07/05 تعداد مشاهده: 1451
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر