کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"اینترنت نجیب" در راه است

InternetForKidsPc.JPG
علي شميراني - لطفاً ذهن خود را متمركز كرده و سپس جمله‌اي كه در پي مي‌آيد را با تامل روي تك تك كلمات آن بخوانيد: "با هوشمندسازي مدارس، اينترنت تميز و آبکشي مي‌شود و به صورت اينترنت ملي «اينترانت»‌ وارد مدرسه مي‌شود."

شايد نخستين تصور و برداشت از جمله بالا اين باشد كه مطلب حاضر يك متن طنز است، اما شما در اشتباه هستيد عبارت "اينترنت تميز و آبكشي شده" و " اينترنت ملي اينترانت" شوخي نيست. جمله مذكور عين عبارتي است كه وزير «آموزش و پرورش» در مراسم بهره برداري از يك دبيرستان نمونه دولتي دخترانه به كار برده است.
واقعيت آن است كه اين نخستين بار نيست كه اينترنت جديدي از سوي مسوولان خلق مي‌شود. به هر حال بعد از اينترنت ملي، اينترنت پاك، اينترنت حلال و اخيراً اينترنت تميز، دوران تعجب از عناوين و القابي كه براي مفهومي به نام اينترانت ملي به كار مي‌رود به پايان رسيد.
اين همه تشتت اسامي براي يك مفهوم ملي كه گاه دستمايه طنز نيز قرار مي‌گيرد، همه و همه به كم‌كاري مفرط نهادهاي مسوول راهبري طرح اينترانت ملي باز مي‌گردد. اين كم كاري به حديست كه هر مقام مسوولي در هر گوشه‌اي از كشور از ظن خود نامي براي آن بر مي‌گزيند و مدت‌ها افكار عمومي در محافل تخصصي را به خود مشغول مي‌كند كه چرا هر از چندگاهي نامي جديد منتشر مي‌شود.
فلذا گويي طرح اينترانت ملي كشور در يك نظرسنجي غير رسمي در جست و جوي نام و عنوان مناسبي براي خود است. از اين رو شايد بتوان با روند مذكور نگارنده نيز نام "اينترنت نجيب!" را پيشنهاد داده و از سايرين نيز درخواست شود تا اسامي و پيشنهادات ديگر خود را اعلام كنند. به اين ترتيب شايد در نهايت مسوولان امر توانستند از ميان انبوه اسامي ارسالي، يك نام را برگزيده و حتي جايزه‌اي نيز براي آن در نظر بگيرند!
در آخر آنكه به اين شكل طرح ملي مذكور كه هر كس از هر گوشه‌اي به نامي آن را صدا مي‌‌كند، از بلاتكليفي درآمده و پرونده نامگذاري براي اينترانت ملي نيز با تبليغات گسترده و انتخاب يك نام واحد براي هميشه بسته شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6256 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/07/10 تعداد مشاهده: 1628
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر