کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه: پروژه پنهانی اپل برای تولید آیپد 200 دلاری؟

در چند هفته گذشته شرکت آمازون تبلتی را رونمایی کرد که فقط 199 دلار قیمت دارد؛ با این حال در چند روز اخیر شایعاتی توسط یک تحلیل‌گر بورس منتشر شده که شرکت اپل نیز به طور پنهانی و سری پروژه تولید تبلت‌های ارزان قیمت را در دست دارد.

به گزارش سافت‌گذر؛ شرکت اپل ممکن است به تولید نسخه ارزان‌تری از iPad دست بزند، اگر این شایعه جدید قابل باور باشد.

بنابر نوشته و گزارشی که "برایان وایت" - تحلیلگر برجسته اوراق بهادار - به سرمایه‌گذاران داده است، اپل کار بر روی نسخه‌هایی با هزینه پایین‌تر از قیمت در محدوده 200 دلار را شروع کرده است.

این نسخه جدید ممکن است که در اوایل سال 2012 منتشر شود.


"برایان وایت" گفته است که اپل هنوز هم بر روی آیپد 3 کار می‌کند، که قوی تر از آیپد2 خواهد بود و در محدوده قیمت یک اپل معمولی و عادی است. آیپد 3 احتمالا در سه ماهه دوم سال 2012  رونمایی خواهد شد.

"برایان وایت" ادعا کرده است که وی این اطلاعات در حالی صحبت با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین و تایوان دریافت کرده است.

در این گزارش به هیچ کدام از جزئیات مربوط به مشخصات سخت‌افزاری این "مینی آیپد" اشاره نشده است؛ هر چند که "برایان وایت" می‌گوید که قیمت کمتر الزاما به این معنا نیست که این نسخه از iPad ، فیزیکی کوچک‌تر از نسخه فعلی خواهد شد.

این شایعه که شرکت اپل ممکن است کار بر روی نسخه‌های با هزینه پایین‌تر را به طور پنهانی و سری شروع کرده باشد، تنها چند هفته پس از معرفی تبلت " Kindle Fire " که با سیستم عامل آندرویدی کار میکند توسط شرکت آمازون منتشر شده است.

گفتنی است که تبلت "Kindle Fire " آمازون که در تاریخ 15 نوامبر منتشر خواهد شد، یک دستگاه جمع و جور هفت اینچی است که 199 دلار قیمت‌گذاری شده است. هرچند که این تبلت فاقد تعدادی از ویژگی‌ها از قبیل اتصال 3G و دوربین است. با این حال، شواهدی وجود دارد که آمازون فروش این تبلت را که به احتمال زیاد با استقبال گسترده‌ای روبر خواهد شد قبل از تاریخ اعلام شده شروع می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6374 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/07/21 تعداد مشاهده: 1345
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر