کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318054 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مواظب آیفون های جاسوس باشید

iPhone 4 به قدری حساس است که می تواند دقیقا هر آنچه را که بر روی کیبورد یک کامپیوتر تایپ می شود را رمزگشایی کند، از این رو به منزله یک ابزار جاسوسی نیز محسوب می شود.

افراد معمولا تلفن های همراه خود را بر روی میز کار می گذارند، یعنی جایی که هکرها می توانند به سادگی هر آنچه را که کاربر در ایمیل های محرمانه یا اسناد خیلی مهم می نویسد را ردیابی کنند.

تیم تحقیقاتی مؤسسه فناوری جورجیای آمریکا کشف کردند که چگونه می توان با استفاده از accelerometer شتاب سنج؛ دستگاه داخلی که زمان و نحوه شیب و شتاب دستگاه را شناسایی می کند، این کار انجام شود.

آنها دریافتند که در آیفون ها حساسیت نسبت به تشعشعات و نوسان دستگاه به حد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است که دقت در رمزگشایی جملات کامل را تا 80 درصد افزایش داده است.

پاتریک ترینور، استاد راهنمای دانشگاه فناوری جورجیا اظهار داشت ما این یافته را در مورد آیفون iPhone 3GS امتحان کردیم، که نتایج به سختی قابل خواندن بود.

اما زمانی که این یافته را در مورد iPhone 4 که قابلیت ژیروسکوپ را برای از بین بردن اختلال و نویز شتاب سنج در آن به کار رفته است امتحان کردیم، نتایج بسیار خیره کننده دقیق بود.
این فناوری که با نرم افزار ریاضی کار می کند به جای شناسایی حرف به حرف، از ضربات کلیدی keystroke برای شناسایی و رمزگشایی بهره می برد.

توضیح کامل در رابطه با Accelerometer، شتاب سنج و گوشی های هوشمندی که از این فناوری بهره می برند با اضافه کردن یک سنسور سه بعدی امکان تشخیص حرکت، وضعیت و حالت گوشی را می دهد و با کمک این سنسور و نرم افزارهای موجود می توان عملکردهای مختلف را تنها با تکان دادن گوشی انجام داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6459 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/08/02 تعداد مشاهده: 1403
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر