کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318056 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقد و بررسی 2 گوشی محبوب اپل

در این مطلب کوتاه بنا داریم با بررسی 2 گوشی محبوب و پرطرفدار اپل به شباهت‌ها و تفاوت‌های آنها بپردازم.

به گزارش سافت‌گذر؛ 15ماه از زمان انتشار " iPhone 4 " اپل می‌گذرد. این آی‌فون توانست بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد و مشتریان بسیاری را برای خریدش متقاعدکند؛ اما حالا کاربران و علاقه‌مندان این شرکت مضطرب آینده آن هستند.

حال که محصول جدید وارد بازار شده است، آنچه ما از "iPhone 4S "دیدیم: همان بدنه، همان صفحه‌نمایش، همان ساخت و به نظر می‌رسد همان " iPhone 4 " است، به طوریکه عده‌ای با دیدن این آیفون ناامید شدند و معتقدبودند که اپل با کتمان حقیقت یک گوشی تکراری را وارد بازار کرده است.

با این حال، باید منصفانه برخورد کنیم، با توجه به ظاهر و شکل یکسان این دو آیفون، از لحاظ محتوایی و سخت‌افزاری این دو تفاوت‌هایی با هم دارند و آیفون جدید نتیجه مدت‌ها تلاش و کار سخت این شرکت است.

به روز رسانی پردازنده، یک آنتن بهبود‌یافته، و یک دوربین جدید در " iPhone 4S " گنجانده شده است.

واقعیت دیگر، یا مطلبی که ما باید به آن اشاره کنیم، مربوط به ارتقاء نرم‌افزار "iOS 5 " و کنترل صدا شخصی به نام سیری(Siri ) در " iPhone 4S " است.

ویژگی "iOS 5 " در ارائه بیش از 200 ویژگی جدید در سطح و پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند اپل است، که البته اکثر آنها نیز در دسترس صاحبان فعلی دستگاه‌های نسل قبلی است.




با سرعت سریعی که این روزها گوشی‌های هوشمند در حال توسعه و ارتقا هستند، بسیاری از شرکت‌ها به نام بهبود، یک گوشی جدید و البته تکراری را عرضه می‌کنند - مانند گوشی"iPhone 4S "- که این اشتباهی یزرگ است. مانند تولید و عرضه دقیقه‌ای دستگاه‌های جدید آندروید که نه بهتر، نه بزرگ‌تر و نه سریعتر هستند.

با وجود این" iPhone 4S "، به آرامی محبوبیت خود را بهبود می‌بخشد و در حال حاضر یکی از بهترین تجارب در دسترس برای یک خریدار گوشی هوشمند است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6558 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/08/14 تعداد مشاهده: 1394
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر